اخبار

💢برگزاری جلسه کلان منطقه آمایش ۳ غرب کشور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی🔰🔰

💢برگزاری جلسه کلان منطقه آمایش ۳ غرب کشور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی🔰🔰


💠 این جلسه که با حضور جناب آقای دکتر فرشیدی معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی، جناب آقای دکتر جنیدی  معاون محترم فنی معاونت بهداشت وزارت،جناب آقای دکتر بارونی مدیریت محترم توسعه شبکه معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و معاونین بهداشت دانشگاههای کلان منطقه ۳ برگزار گردید.

💠 باعنایت به اینکه ریاست دبیرخانه کلان منطقه۳ کشور بر عهده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد در ابتدا جناب آقای دکتر شکیبا معاون محترم بهداشت دانشگاه کرمانشاه   گزارش مبسوطی از جلسات برگزار شده در قطب، چگونگی پیگیری مصوبات جلسات مذکور، اقدامات انجام شده در راستای مصوبات و چالشهای جدی که در دانشگاه های کلان منطقه ۳ وجود دارد ارایه دادند.

💠 چالشهایی که در این جلسه به آنها اشاره شد عبارت بودند از: مشکلات طرح پزشکی خانواده و بیمه روستایی در شهرهای زیر بیست هزار نفر و طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای بیست هزار نفر، مشکلات مربوط به کنترل بیماریهای شایع واگیر و غیر واگیر در دانشگاههای قطب و کمبود اعتبارات. از جمله نکات مهمی که توسط رییس محترم دبیرخانه کلان منطقه ۳ به آن اشاره شد

💠 راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و ارایه درخواست هایی برای بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی بود.
 
💠در ادامه این جلسه هر یک از معاونین بهداشتی دانشگاههای کلان منطقه ۳ بیاناتی را در خصوص موضوعات مطرح شده ارایه دادند.

💠 در پایان جلسه جناب آقای دکتر فرشیدی و معاونین ایشان به برخی از سوالات و ابهامات موجود پاسخ داده و راهنمایی های لازم را در راستای کاهش مشکلات موجود در دانشگاههای کلان منطقه آمایشی ۳ ارایه نمودند.
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید