اخبار

♻️بررسی منابع آلاینده سد سیمره

♻️بررسی منابع آلاینده سد سیمره
 

✔️نخستین  جلسه کلان منطقه ۳ با حضور  دکتر شکیبا معاون امور بهداشتی   و مدیران گروه سلامت محیط و کار و کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی همدان، ایلام و کرمانشاه و نماینده ادارات  کل محیط زیست، آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب  استان در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی کرمانشاه برگزار گردید.

 💠در این جلسه دکتر شکیبا پس از شنیدن  گزارش اقدامات دانشگاه های علوم پزشکی و نیز نمایندگان ادارات حاضر در جلسه ،  بر پیگیری  موضوع و بر برگزاری جلسات کلان منطقه  تا حصول نتیجه تا کید کرد.🔻🔻

 🔸️رئیس مرکز بهداشت استان خواهان  بررسی،مطالعه دقیق منابع آلاینده اولویت دار و پیگیری ویژه عوامل آلاینده سد سیمره از طریق ادارات ذیربط شد.

🔸️ موضوع تامین منابع اعتباری لازم جهت اتمام پروژه فاضلاب شهرهای حاشیه رودخانه های قره سو و گاماسیاب از طریق مدیران ارشد استان ها بعنوان یکی  از اولویت های بهداشتی زیست محیطی  پیگیری شود.

🔹️در ادامه نماینده دانشگاه های علوم پزشکی ۳ استان درگیر و نماینده های ادارات مرتبط به بحث و گفتگو پرداختند و به پیگیری مصوبات این نشست و به استمرار و برگزاری این نشستها با حضور مدیران ارشد استانی این سه استان. تاکید کردند.

🔹️ با توجه به اینکه فاضلاب های صنعتی از منابع مهم آلاینده سد مذکور می باشد مقرر گردید موضوع به صورت ویژه از طریق ادارات مربوطه استان های درگیر پیگیری گردد.

🔹️اصلاح الگوی کشت، تصفیه فاضلاب صنایع و استفاده مجدد از پساب جهت مصارف صنعتی از دیگر مصوبات این نشست بود.
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید