اخبار

✅ نیروهای حوزه بهداشت از بهترین و دقیق ترین و مسئولیت پذیر ترین نیروهای دانشگاه هستند

✅ نیروهای حوزه بهداشت از بهترین و دقیق ترین و مسئولیت پذیر ترین نیروهای دانشگاه هستند


♻️در نشست رییس دانشگاه با  تیم نظارت و ارزیابی وزارت بهداشت مطرح شد:

💢دکتر محمدی رئیس دانشگاه:🔻🔻

🔸با توجه به پایش و بازدیدهای صورت گرفته در حوزه بهداشت استان، بهتر است مواردی که کارشناسی شده و به طور قطع دقیق و درست است؛ جمع بندی شده و نقاط ضعف و قوت آن و پیشنهاداتی که وجود دارد به صورت جامع و کامل در اختیار دانشگاه قرار گیرد تا به بهترین نحو اجرایی گردد.

🔸وزارت بهداشت و همکاران ما در حوزه بهداشت وظایف خود را به ویژه در حوزه پیشگیری به خوبی انجام می دهند، اما مشارکت همه دستگاه ها و مردم و فرهنگ سازی در حوزه بهداشت و پیشگیری در کاهش بار بیماری ها بسیار اثربخش خواهد بود.

🔸نظرات و پیشنهادات پس از انجام این بازدیدها بی شک نظرات کارشناسی شده و ارزشمندی است که مشتاقانه در راستای ارتقا بهداشت و سلامت استان آن ها را اجرا خواهیم نمود و از اولویت ها و وظایف ما در دانشگاه محسوب می شود و کمک بسیار خوبی در جهت پیشرفت بیشتر در حوزه سلامت خواهد بود.

🔸زحمات و تلاش همکارانم در حوزه بهداشت استان بسیار قابل تقدیر است، نیروهای ما در حوزه بهداشت از بهترین و دقیق ترین و مسئولیت پذیر ترین نیروهای ما هستند و یک پتانسیل بسیار خوب در دانشگاه محسوب می شوند .

🔸خوشبختانه امسال با کمک وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه موفق شدیم ساخت بیش از ۱۰۰ خانه بهداشت و مرکز بهداشت در استان را آغاز کنیم .

🔸از زحمات تیم پایش وزارت بهداشت نیز بسیار سپاسگزارم و امیدوارم این سفر باعث ارتقا سطح سلامت و پیشگیری در استان

🆔️@k_health
۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید