اخبار

🛑 پایش مدیریتی وزارتی از شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین

🛑 پایش مدیریتی وزارتی از شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین
  

⏺ دکتر ترابی و مهندس کاوه کارشناسان وزارت بهداشت به همراه دکتر کریمی معاون فنی معاونت بهداشتی و دکتر آزادی مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین، از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره یک و دو و پایگاههای مراقبت بهداشتی مرزی خسروی و پرویزخان بازدید کردند.

⏺ در این بازدید کلیه واحدهای فعال در شبکه بهداشت از جمله (واحد سلامت محیط، حرفه ای، خانواده، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، سلامت روان، آمار و...) مورد پایش قرار گرفت.

💢دکتر آزادی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قصرشیرین:🔻🔻

💠 هم اکنون در شهرستان قصر شیرین دو مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه های تابعه با واحدهای فعال محیط، خانواده، روان، بیماریها، حرفه ای، آمار و هفت خانه بهداشت در سطح شهر و روستا فعال می باشند.

💠 همچنین دو پایگاه مراقبت بهداشتی در نقطه صفر مرزی خسروی و پرویزخان به جهت نمونه گیری کرونا و تب سنجی مراجعین فعال می‌باشند.

💠 در چند ماه اخیر کارگاه های متفاوتی در رابطه با آموزش و پیشگیری از HIV، دیابت، هپاتیت، آموزش،خطر وبلایا، عوامل زیان آور محیط کار و اطلاع رسانی سامانه ۴۰۳۰ در مرکز بهداشت شهرستان قصرشیرین برگزار شده است.

🔰گفتنی است تیم پایش کننده و ناظر وزارت بهداشت، عملکرد و اقدامات شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین در تمامی حوزه های بهداشتی را خوب و قابل قبول اعلام نمودند.

✔️سه شنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱

🆔@k_health

https://t.me/k_healthmedia/3903
۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید