اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر برگزار شد

در مراسمی ضمن قدردانی از زحمات دکتر محمد سعید سریری مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر دکتر محی الدین امینی به عنوان سرپرست این شبکه معرفی شد.

دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه در این نشست گفت: با مراجعه به آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور و دیگر کشورها مشخص می شود که در کشور ما انصافا خوب کار شده و این موضوع را مدیون تلاش کادر بهداشت، درمان و بسیج هستیم که با تلاش فراوان  یکدست و متحد آبرومندی برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد شد.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر تعداد بیماران سرپایی مثبت ما افزایش یافته و این پیامی است که نشان دهنده افزایش موارد بستری و مرگ و میر در دوهفته آینده است.

 دکتر شکیبا افزود: از مردم فهیم روانسر تقاضا داریم به خرید ، بازار و مسافرت نروند و نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه یادآور شد: از مدیران و شورای تامین شهرستان روانسر که در راس آنها فرماندار است و نیز سپاه و بسیج که در طرح شهید سلیمانی از همکاران ما حمایت کردند تشکر می کنم.

وی خاطر نشان کرد: دکتر سریری یکی از مدیران باتجربه و ارزشمند است که در تمام حوزه ها به خوبی فعالیت داشته اند،از دکتر امینی نیز همه جا به نیکی یاد می شود و در همین مدت کوتاه نیز مشخص شده است که امیدواریم هر دو عزیز سلامت و موفق و پیروز باشند.

فرماندار شهرستان روانسر نیز در این نشست عنوان کرد: خوشبختانه کشور ما نسبت به کشورهایی که خیلی مدعی بودند این ویروس راشکست می دهند بهتر عمل کرد و کارنامه درخشانی را نشان داد.

وی افزود: اطلاع رسانی و آرامش بخشی دو عامل مهم برای پیشگیری از این بیماری در بین مردم است که در بحث اطلاع رسانی آگاه کردن مردم ودر بحث آرامش بخشی بیان  اقدامات انجام شده بسیار مهم است و به مردم آرامش می دهد.

وی ادامه داد: کادر درمان ما نیازمند همکاری  مردم در بحث پیشگیری و مقابله با ویروس کووید ۱۹ است خوشبختانه در پیک چهارم اطلاع رسانی کامل شده ، گرچه امکانات ما در این شهرستان برای مقابله با این ویروس زیاد نیست اما اکنون با کمک مردم و مسئولین این ویروس تحت کنترل قرار دارد.

فرماندار شهرستان روانسر تاکید کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح کشور بی نظیر بود و مشارکت همه مردم و مسئولین در راستای اجرای هر چه بیشتر این طرح یک نمود کشوری شد.َ

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید