اخبار

در آستانه نوروز 1400؛

طرح بسیج نوروزی سلامت در کرمانشاه آغاز شد

طرح بسیج نوروزی سلامت در کرمانشاه آغاز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی در استان از امروز با فعالیت ۳۰۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب ۷۳ تیم تا ۱۵ فروردین سال جدید در استان اجرا می‌شود.

دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: در این طرح بازرسان بهداشتی روزانه از ساعت هشت صبح تا ۲۰ کار نظارت و بازرسی را با دقت انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: بازرسی به صورت شبانه و سرزده نیز در دستور کار این تیم ها قرار دارد و این بازرسان از همه مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند بازدید و نظارت خواهند کرد.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی در استان، این تیم ها با محوریت مقابله با این ویروس در بحث پیشگیری و آموزش نیز با جدیت تمام بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان نظارت خواهند کرد.  

وی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است با توجه به شیوع کرونا انگلیسی با همراهی مردم به گونه ای ویژه عمل کنیم تا بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ نماییم و از بروز موج جدید کرونا در استان جلوگیری کنیم.

شکیبا تاکید کرد: از مردم می خواهیم با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و اجتناب از سفر و مهمانی و دید بازدید ‌در ایام نوروز، ضمن حفظ سلامت خود و عزیزانشان، خادمان بهداشت و مدافعان سلامت را در مسیر برقراری سلامت نوروز ۱۴۰۰ همراهی کنند.  

وی در پایان گفت: همچنین سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با معاونت بهداشتی است و مجموعه دانشگاه رسیدگی لازم را به شکایات مردمی خواهد داشت.  

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید