اخبار

مهمترین اقدامات اکیپ های بازرسی بهداشت محیط در اربعین حسینی(ع)

مهمترین اقدامات اکیپ های بازرسی بهداشت محیط در اربعین حسینی(ع)
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی 

 

🌐مهمترین اقدامات اکیپ های بازرسی بهداشت محیط در اربعین حسینی(ع)
 
❇️ دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه مهمترین اقدامات اکیپ های بازرسی بهداشت محیط از شروع برنامه پیاده روی اربعین حسینی(ع) را تشریح کرد:🔻🔻
 
🔸از آغاز این برنامه 99 جلسه هماهنگی درون بخشی و بین بخشی و 199جلسه آموزشی با مسئولین و نیروهای خدماتی موکب ها، ایستگاه های صلواتی، متصدیان و کارگران مراکز و اماکن بین راهی برگزار شده است.
 
🔸طی این جلسات  1076 نفر از خادمین و مسئولین موکب ها، متصدیان و کارگران مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی آموزش داده شده اند و 207 کارت بهداشت برای خادمین در موکب ها و ایستگاه های صلواتی صادر شده است.
 
🔸 طی این اقدامات تاکنون 3029 بازدید از موکب و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته و 1358 کیلو گرم مواد غذایی غیرمجاز توقیف، جمع آوری و معدوم شده است.
 
🔸تعداد کنترل و بازرسی منابع آب آشامیدنی 330 مورد، مقدارسالم سازی آب شرب (کلرزنی) 10 متر مکعب، تعداد کلر سنجی انجام شده آب آشامیدنی 1140 مورد، تعداد کدورت سنجی انجام شده 250 مورد ، تعداد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی 210 مورد و تعداد نظارت برمخازن سیار و ثابت آبرسانی مستقر در موکب ها و ایستگاه های صلواتی را  985 مورد بوده است.
 
🔸1062 مورد سنجش پورتابل تجهیزات بازرسی(دما، روغن، شوری، آلودگی سطوح و انگشتان دست خادمین) نیز صورت گرفته است.
 
🔸همچنین میزان سطح سم پاشی و گندزدایی اماکن عمومی و سرویس های بهداشتی را برابر 17750متر مربع بوده است.
 
#اربعین_۹۸ 
 
۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید