اخبار

گزارش همایش روز جهانی قلب

به مناسبت روز جهانی قلب در تاریخ 11/7/89 جلسه آموزشی پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی با تلاش همکاران گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت محترم امور بهداشتی دانشگاه و واحد های پیشگیری و مبارزه با بیماریها و آموزش سلامت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید. این جلسه  با حضور نمایندگان ادارات و ارگانهای مختلف شهرستان کرمانشاه و کارکنان ستاد مرکز بهداشت شهرستان برپا شد.

برنامه به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران مزین گردید و با خیر مقدم و خوش آمد گویی جناب آقای دکتر بحیرایی معاونت بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و بیان اهداف برگزاری همایش توسط ایشان ادامه پیدا کرد. سپس سرکار خانم دکتر صنیعی پزشک محترم بیماریهای غیر واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه در خصوص کلیات بیماریهای قلبی، اپیدمیول‍وژی و عوامل خطر بیماریهای قلبی مطالب ارزنده ای را به اطلاع حضار رساندند.

در ادامه سرکار خانم دکتر صیفوری پزشک متخصص اعصاب و روان در مورد ارتباط بیماریهای عصبی روانی و بیماریهای قلبی به سخنرانی پرداختند. در پایان جناب آقای دکتر خسروی پزشک اپیدمیولوژیست شهرستان کرمانشاه به بیان مضرات مصرف دخانیات و سیگار و ارتباط آن با بیماریهای قلبی عروقی پرداختند. جلسه با پرسش و پاسخ شرکت کنندگاه خاتمه یافت. ضمناٌ پمفلت و پوسترهای مربوطه به حضار تحویل داده شد.

۲۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید