اخبار

صبور حسینی در پیامی روز مهندس را تبریک گفتند.

صبور حسینی در پیامی روز مهندس را تبریک گفتند.
صبور حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی به مناسبت سالروز خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس در پیامی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی صبور حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی به مناسبت  سالروز خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس در پیامی این روز را گرامی داشتند.

متن پیام به شرح ذیل است;

مهندسین ارجمند و گرامی:

پنجم اسفندماه، گاهی است برای بزرگداشت یکی از ستاره های این آسمان درخشان، خواجه نصیرالدین طوسی. ولی بدون تردید سترگ تر و گرامی تر از این نخواهد بود که مهندسین، امروز به عنوان میراث داران این دانش و تمدن، پای در راه این بزرگان نهاده و هر چه در توان دارند برای ساختن و پرداختن این سرزمین کهن به میدان آورند. و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند دانش و اندیشه ی سرشار از ایده ی شما مهندسین گرامی هستیم. نیازمند اینکه دلهایتان برای آبادانی و پیشرفت این خاک گرامی لرزیده و اندیشه هاتان به یاری مان آید. شما سفیران دانش و تخصص در میان مردمید، دستهایی که زندگی را در خانه هایی ایمن، شهرهایی شاداب و راههایی خاطره انگیز به مردم هدیه می کنند. اکنون شایسته است که فرا رسیدن پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز #مهندس را به شما سروران و دوستان گرامی در شهرستان ثلاث باباجانی تبریک عرض نموده و بهروزی و سربلندی تان را از خداوندگار یکتا درخواست نمایم.

۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید