اخبار

کارگاه آموزشی مراقبت ها و خدمات تغذیه ای در برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ویژه کارشناسان تغذیه به مدت پنج روز در حال برگزاری است.

کارگاه آموزشی  مراقبت ها و خدمات تغذیه ای در برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ویژه کارشناسان تغذیه  به مدت پنج روز  در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی کارگاه آموزشی مجموعه مراقبت ها و خدمات تغذیه ای در برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ویژه کارشناسان تغذیه طرح تحول نظام سلامت از تاریخ دهم لغایت چهاردهم مرداد ماه در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی در حال برگزاری است.

در روز اول این کارگاه  ابتدا مهندس اردلان معاون اجرایی معاونت بهداشتی به بیان اهداف در سطح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت پرداختند و سپس خانم حیدری مدیر گروه تغذیه معاونت بهداشتی شرح وظایف مراقب سلامت، کارشناس تغذیه و پزشک در برنامه تغذیه در تحول سلامت را عنوان کردند.

در ادامه آقای اردیخانی کارشناس تغذیه معاونت بهداشتی در خصوص تغذیه کودکان ، غربالگری تغذیه ای در این گروه سنی و برنامه های کشوری مطالبی را ارائه دادند.

این نشست از دهم لغایت چهاردهم مرداد ماه به مدت 5 روز با محوریت تغذیه نوجوانان ، جوانان ، میانسالان و سالمندان تغذیه در مادران باردار با آشنایی با هرم غذایی و اصول تغذیه صحیح تغذیه در بحران، ریزمغذی ها و برنامه های کشوری ادامه خواهد داشت.

هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی کارشناسان تغذیه طرح تحول نظام سلامت با مجموعه مراقبت ها و خدمات تغذیه ای میباشد.

 

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید