اخبار

جلسه توجیهی برنامه PHC شهری در استان کرمانشاه و جذب حدود 450 نفر مراقب سلامت برگزار شد.

جلسه توجیهی برنامه PHC شهری در استان کرمانشاه و جذب حدود 450 نفر مراقب سلامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی جلسه توجیهی برنامه PHC شهری در استان کرمانشاه و جذب حدود 450 نفر مراقب سلامت با حضور مدیران شبکه های بهداشتی درمانی، معاونین بهداشتی شبکه ها ، کارشناسان ستادی شهرستانها ومعاونت بهداتشی و نیز مراقبین سلامت در سالن نوروزی نژادمرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) برگزار گردید.

در این نشست دکتر شکیبا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفتند ما در بخش تحول سلامت در حوزه بهداشت نیاز به کارو فعالیت بیشتر داریم. ایشان با اشاره به جذب اعتبارات مناسب در سال 94 گفتند اکنون قدم دوم استفاده بهینه از این اعتبارات است.

دکتر شکیبا یادآور شدند با جذب اعتبارات در قدم اول 17 مرکز روستایی ، 22 پایگاه بهداشت شهری، 20 مرکز جامع سلامت و همچنین 1 مرکز کاهش آسیب به مساحت 6650 متر مربع در 7 طبقه در خیابان سیلو ساخته می شود.

ایشان در حاشیه این برنامه در نشستی با مدیران شبکه بهداشتی های درمانی گفتند با جذب اعتبارات  زمین بلامعارض در شهرستان ها علی الخصوص شهرستان کرمانشاه جهت ساخت مراکز بهداشتی باید دراولویت  قرار گیرد.

  وی با اشاره به اینکه مراقبین سلامت باید کل جمعیت هدف را تحت پوشش قرار دهند گفت  ما در امر تحول سلامت جدی هستیم و شما نیز باید همه آموزش ها را جدی بگیرید.

  معاونت امور بهداشتی اعلام کرد ما موفق شدیم با تلاش همکاران رتبه 4 در سامانه سیب را در کشور بدست آوریم و علیرغم جمعیت کم استان نسبت به بسیاری از استان ها که جمعیت بیشتری دارند خوشبختانه در این مورد پیشرو هستیم.

   در این نشست مهندس صحرایی مدیر گروه طرح و گسترش معاونت بهداشتی به وضعیت کلی استان و جایگاه نظام سلامت پرداختند و روند تکمیلی نگاه به سلامت را بیان داشتند و نیز به اولویتهای نظام ارائه خدمات بهداشتی درمانی  وفرآیند به کار گیری مراقبین سلامت  را توضیح دادند.

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید