اخبار

دکتر شکیبا درمراسم تودیع ومعارفه رییس شبکه شهرستان کنگاور : مهمترین رسالت ما در سال 95 پرونده الکترونیک و سامانه سیب است .

دکتر شکیبا درمراسم تودیع ومعارفه رییس شبکه شهرستان کنگاور : مهمترین رسالت ما در سال 95  پرونده الکترونیک و سامانه سیب است .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی مراسم تودیع و معارفه ریاست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگاور با حضور دکتر شکیبا  معاونت امور بهداشتی در سالن علامه طباطبایی آن شهرستان برگزار گردید .

دکتر شکیبا در این مراسم گفتند به اعتقاد من تودیع و معارفه مفهومی ندارد چون از وجود پرافتخار عزیزان همچنان بهره مندیم و دوستان عزیزی که آغاز به کار میکنند را همه می شناسند و ما صرفا باب تکلیف این مراسم را اجرا میکنیم .

ایشان گفتند در اینجا لازم است از زحمات دکتر پاکزاد که صادقانه تلاش کردند و خدمات بسیار خوبی را در شرایط سخت ارائه دادند و سکان بهداشت را به خوبی هدایت کردند سپاسگزاری کنیم .

ویقین داریم دکتر خزایی نیز با توجه به دیدگاه های بهداشتی که دارند به نحو احسن ارائه فعالیت خواهند داشت.

معاونت امور بهداشتی سپس گفتند مهمترین رسالت ما در سال 95 بحث پرونده الکترونیک و سامانه سیب است و باید تمام خانوارها تحت این پوشش قرار بگیرند.

ایشان یادآور شدند با اجرای این سامانه تمام افراد از بیماری های خود در این سامانه مطلع می شوند و ما نیز میتوانیم بیماران را به راحتی شناسایی کنیم .

برنامه دیگر ما در سال جاری احداث کلیه مراکز بهداشتی- درمانی و شهری و روستایی و همچنین  پایگاه های بهداشتی است که باید نوساز شوند و در شأن دانشگاه و مردم عزیز استان باشند.

دکتر شکیبا همچنین گفت امسال ما اعتبارات خوبی در این زمینه دریافت کرده ایم وتعداد 102 مرکز بهداشتی درمانی ساخته خواهد شد که فرصت بسیار ارزنده ای است.

برنامه دیگری از قبل شروع شده و ادامه خواهد داشت واگذاری تمام خدمات بهداشت به بخش خصوصی است ، که خدمت بسیار بزرگی خواهد بود و کمبود نیروی انسانی حل خواهد شد و در این طرح حدود 450 نفر نیروی انسانی جذب خواهیم کرد.

ایشان همچنین از تمام دوستان و زحمت کشان سیستم بهداشت تقدیر نمودند .

درخاتمه نیز از زحمات دکتر پاکزاد تقدیر به عمل آمد.


عع
 

 

ه8 

اغ6

 

۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید