اخبار

دکتر شکیبا :بخش بهداشت یکی از افتخارات دولت فعلی است

دکتر شکیبا :بخش بهداشت یکی از افتخارات دولت فعلی است

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دکتر ابراهیم شکیبا رئیس مر کز بهداشت ومعاون بهداشتی استان در گفتگو با صدا وسیمای استان در خصوص هفته سلامت اول لغایت هفتم اردیبهشت ما ه گفت: در حال حاضرخدماتی که قبلاً به صورت غیرفعال برای مردم ارائه می شده به صورت فعال و اکتیو ارائه میگردد.

       دکتر شکیبا با تبریک فرارسیدن هفته سلامت به مردم شریف کرمانشاه بیان کرد: بخش بهداشت یکی از افتخارات دولت فعلی است که به لطف خدا در استان ما خدمات بسیار خوبی ارائه داده، تمام جمعیت استان اعم از شهر و روستا تحت پوشش قرار گرفتند وتمام خدماتی که قبلاً به صورت غیرفعال برای مردم ارائه شد امروزه به صورت فعال و اکتیو انجام می شود.

دکتر شکیبا اظهار داشت :با واگذاری مراکز  به بخش خصوصی کل جمعیت استان  تحت پوشش قرار می گیرد وبا این کار، این ما هستیم که برای ارائه خدمات به درب منازل مراجعه می کنیم وخدمات پزشکی، مامایی ودارویی را با هزینه رایگان در اختیار مردم قرار می دهیم.

شکیبا با بیان این نکته در اواخر سال گذشته با رایزنی های که صورت پذیرفت توانستیم بالغ بر 450 میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه تخصیص یابد گفت:

در طول سال1395 تمام مراکز بهداشت درمانی، مراکز جامعه سلامت و مراکز روستایی جمعاً102 واحد از نو ساخته می شود و از افتخارات دیگری که انشاءا... باید به کارنامه دولت اضافه شود بحث پرونده الکترونیک سلامت است. با کمک شرکت برکت تل که از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است و باهمراهی  این گروه توانستیم در شهرستان پاوه تمام 59 هزار نفر اهالی پاوه دارای پرونده الکترونیک سلامت شوند و  ویزیت پایه برایشان صورت گیرد

وی با بیان اینکه شهرستان پاوه در کشور جزء شهرستان های پایلوت بوده که پرونده سلامت الکترونیک در آن شکل گرفت  گفت اکنون خدمات شایسته ی به مردم شریف پاوه ارائه می دهد .

 

 

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۶:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید