اخبار

ارتقاء کیفیت و سطح برگزاری برنامه های هفته سلامت/ اجرای تونل وحشت در هفته سلامت در کرمانشاه

ارتقاء کیفیت و سطح برگزاری برنامه های هفته سلامت/ اجرای تونل وحشت در هفته سلامت در کرمانشاه
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای ارتقاء کیفیت و سطح برگزاری برنامه های هفته سلامت در کرمانشاه تلاش خواهیم کرد.
 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی به نقل ازخبرگزاری کردپرس، دکتر ابراهیم شکیبا با اشاره به پتانسیل فرهنگ سازی در هفته سلامت، اظهار داشت: امسال باید برای ارتقائ سطح برگزاری برنامه ها درهفته سلامت وکیفیت اجرا تلاش کنیم .
وی به مرحله دوم انتخابات و آغاز تبلیغات انتخاباتی اشاره ای داشت و خاطر نشان کرد: سعی می کنیم در این زمینه برنامه های هفته سلامت تداخلی با برنامه های انتخاباتی نداشته باشد .
وی ضمن آنکه از برگزاری نمایشگاه هفته سلامت درسنوات قبل تقدیرکرد، گزارشی از هزینه های ثابت مالی نمایشگاه شامل قرار داد نمایشگاه ،شرکت خدماتی ، پذیرایی و... ارائه داد .
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به معرفی کارگروهها و کمیته های هفته سلامت پرداخت و  تصریح داشت:  امسال  تونل وحشت با وسعت بیشتری اجرا خواهد شد و پرونده الکترونیک سلامت نیزدر نمایشگاه معرفی می گردد همچنین روستای سالم رابا توجه به اینکه کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است در معرض نمایش قرار میدهیم  و برای الگو سازی آن تلاش میکنیم.
وی تأکید کرد: با توجه به اینکه شعار هفته سلامت سال 95 به طور خاص دیابت است اما دانشگاه برنامه های خاصی نیز برای معضلاتی چون HIV ، بروسلوز و ....خواهد داشت.
گفتنی است؛ هفته سلامت از 1 تا 7 اردیبهشت ماه با شعار " غلبه بر دیابت با تحرک و تغذیه سالم" در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید