اخبار

102 مرکز بهداشتی و درمانی در استان کرمانشاه احداث می شود

102 مرکز بهداشتی و درمانی در استان کرمانشاه احداث می شود
کرمانشاه - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 10 مرکز سلامت جامعه، پایگاه سلامت و مرکز بهداشتی و درمانی روستائی با 600 میلیارد ریال اعتبار در استان احداث می شود.

           

        دکتر ابراهیم شکیبا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف احداث 17 مرکز سلامت جامعه و 68 پایگاه سلامت در سراسر استان، 400 میلیارد ریال اعتبار از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای پایانی سال گذشته دریافت کرد.
شکیبا با اشاره به اینکه هم اکنون برای 17 مرکز سلامت جامعه زمین تأمین شده و برای احداث 22 پایگاه سلامت نیز زمین موجود است گفت: برای تأمین زمین مورد نیاز دیگر دیگر مراکز نیز تلاش می کنیم.
وی همچنین از جذب 75 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای احداث 17 مرکز بهداشتی، درمانی روستائی در استان خبر داد و گفت: مابقی اعتبار لازم که حدود 125 میلیارد ریال است از سوی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تأمین می شود.
به گفته وی، با این اقدام که در واقع جهشی در حوزه سلامت محسوب می شود همه مراکز و پایگاه های دولتی استان کرمانشاه نوساز می شوند.
مراکز بیمارستانی و درمانی استان کرمانشاه علاوه بر مردم استان به بیماران استان های همجوار و اقلیم کردستان عراق نیز خدمات درمانی ارائه می کنند.
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید