اخبار

دکتر کریم : اتاق مانیتورینگ مرکز بهداشت کل سیستم بهداشت استان را تا سطح خانه‌های بهداشت پوشش می‌دهد.

دکتر کریم : اتاق مانیتورینگ مرکز بهداشت کل سیستم بهداشت استان را تا سطح خانه‌های بهداشت پوشش می‌دهد.

دکتر حسین کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه دانشگاه در سال آینده قطعا برنامه محور پیش خواهد رفت، گفت: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد این است که در هنگام کار به اسناد بالادستی نگاه نمی‌شود و کارها طبق روال عادی انجام می‌شود.

 

کریم تصریح کرد: سعی کرده‌ایم تا در دانشگاه برنامه‌های سال آینده خود را بر اساس  اسناد بالادستی تدوین کنیم که خوشبختانه این کار انجام شده و برنامه عملیاتی ما در سال 1395 آماده شده و به تفکیک برنامه تمام معاونت‌ها، بیمارستانها و مراکز بهداشت استان در آن تعیین شده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اعتبارات در اجرای این برنامه نقش موثری دارد، گفت: سعی کرده‌ایم برنامه‌ها را طوری تدوین کنیم که در هر شرایطی بتوانیم حداکثر عملکرد را داشته باشیم.

 

کریم افزود: همچنین سال آینده با جدیت به دنبال ارتقاء کیفیت و تضمین کیفیت خدمات دانشگاه خواهیم بود که در همین راستا پروژه راه اندازی اتاق مانتورینگ مرکز بهداشت را شروع کرده‌ایم که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

 

وی تصریح کرد: این مرکز اتاق بزرگی با تعداد بسیاری مانیتور است که کل سیستم بهداشت استان را تا سطح خانه‌های بهداشت پوشش می‌دهد.

 

کریم افزود: این سیستم مانیتورینگ در سال آینده در بخش‌های دیگر دانشگاه گسترش داده می‌شود و در حال حاضر علاوه بر مرکز بهداشت، مانیتورینگ کردن سیستم امور مالی دانشگاه را برای اولین بار در کشور پیگیری می‌کنیم که این مرکز هم در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز ما لحظه به لحظه آمار میزان اعتبارات و هزینه‌های دانشگاه راخواهیم داشت.

 

 

۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید