اخبار

معاونین بهداشتی استانهای کردستان وایلام از میزبانی شایسته معاونت بهداشتی کرمانشاه دراجرای فلوشیپ قدر دانی نمودند .

معاونین بهداشتی استانهای کردستان وایلام از میزبانی شایسته معاونت بهداشتی کرمانشاه دراجرای  فلوشیپ قدر دانی نمودند .

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی  روز اختتامیه کارگاه فلوشیپ با حضور دکتر بیدارپور معاونت بهداشتی استان کردستان، دکتر ناصری فر معاونت امور بهداشتی استان ایلام و دکتر شکیبا معاونت امور بهداشتی برگزار گردید.

در این برنامه ابتدا دکتر کرمی متین، عضو هیأت علمی دانشگاه در خصوص روانشناسی مدیریت صحبت نموده عنوان کردند رفتار سازمانی می تواند عوامل مؤثر بر چگونگی مدیریت مدیران را آشکار کند.

در ادامه دکترمعینی عضومحترم هیئت علمی در خصوص مشارکت مردم و بازاریابی اجتماعی همچنین اصول و فنون و استقرار نهادینه سازی مطالبی ارائه داده همچنین مفاهیم اساسی بازاریابی و مداخلات اجتماعی را برای تغییر رفتار و روش های افزایش خلاقیت را بیان نمودند.

در مراسم اختتامیه این برنامه دکتر شکیبا ضمن تشکر از همکارانی که طی این دوره در برنامه حضور داشتند گفتند در این دوره ما افتخار میزبانی از همکاران استان های غرب کشور را داشتیم که امیدواریم در آینده بتوانیم با بهره گیری ازاین تجارب موجبات پربار شدن خدمات خود به مردم شویم چرا که تصور ما این است با بارش افکار و استفاده از محضر اساتید نتایج مؤثر ترو نتیجه بخش تری را خواهیم داشت.

ایشان همچنین  افزودند توانمندسازی مدیران در برنامه فلوشیپ برنامه تحول سلامت را پربارتر خواهد کرد.

دکتر بیدارپور ودکتر ناصری فر نیز از میزبانی شایسته معاونت امور بهداشتی کرمانشاه برای اجرای دوره فلوشیپ سپاسگزاری کردند و اظهار امیدواری نمودند فلوشیپ قطب غرب کشور  در دوره های مجدد برای سایر همکاران برگزار گردد.

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید