اخبار

مهندس اردلان در برنامه پایش شهرستان جوانرود گفت هدف تعریف شده بهداشت ارزشمند است وما تلاش میکنیم به این اهداف دست یابیم.

مهندس اردلان در برنامه پایش شهرستان جوانرود  گفت هدف تعریف شده بهداشت ارزشمند است وما تلاش میکنیم به این اهداف دست یابیم.


به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی تیم بازدید کننده این معاونت متشکل از معاونت محترم امور بهداشتی و مدیران گروه ها و واحدها در معیت تعدادی از همکاران مراکز شهرستانها در تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه اقدام به پایش برنامه های اجرا شده در شهرستان جوانرود نمودند .

این پایش که به ابتکار معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شده است تیمهای پایشگر از معاونت بهداشتی به همراه کلیه شهرستانهای استان به مراکز بهداشتی درمانی ،پایگاه سلامت و خانه های بهداشت که در غالب ده تیم سازماندهی شده اند اعزام و چک لیستهای طراحی شده مربوط به واحدهای مختلف را تکمیل می نمایند.

در این برنامه ابتدا دکتر منوچهری ریاست شبکه بهداشت ودرمان جوانرود به حضار خیر مقدم گفته و سپس مهندس اردلان معاون اجرایی معاونت امور بهداشتی  با بیان اهداف پایش گفت هدف تعریف شده بهداشت ارزشمند است وما تلاش میکنیم به این اهداف دست یابیم .

وی در ادامه ویزگیهای پایشگر را برشمرده گفتند پایش باید جامع ودر تمام مراحل  فرایندکار، پویا ومستمر باشد ،همچنین باید حداقل ابهام را داشته وبا صرف حداقل وقت وهزینه انجام گیرد .

ایشان با تاکید بر اینکه ما باید احساس تعلق ومالکیت به سازمان داشته باشیم ،پایشگر را صاحب فرایند دانسته گفتند پایشگر باید آشنا به تکنیک پایش بوده  وبا ارتباطات قوی واثربخش  وبرخوردی مناسب در راه نیل به تحقق اهداف پایش قدم بردارد .

ایشان در خاتمه یاداور شد ما می توانیم باهمفکری ودستگیری از هم موانع را از پیش روی برداریم هر چند که هدف ما از پایش حمایتی وبرطرف کننده مشکلات سیستم می باشد. 

در ادامه همکاران با تقسیم بندی تیمی به بازدید از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان جوانرود اقدام نمودند . 


اف 

تن 


ت6  

لف45

 

۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید