اخبار

با همکاری خیرین سلامت همراه سرای بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی احداث میگردد.

با همکاری خیرین سلامت همراه سرای بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی احداث میگردد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دکتر کریم ریاست دانشگاه در روز بیست وچهارم بهمن ماه در خصوص ساخت همراه سرای بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی باحضور معاونت امور بهداشتی و تعدادی از همکاران و خیرین سلامت  تشکیل جلسه داد .

در این نشست ابتدا دکتر شکیبا معاونت امور بهداشتی به عنوان هماهنگ کننده برنامه هدف از این نشست را نیاز مبرم  مرکز به ساخت وتجهیز همراه سرای بیمار عنوان کرده وافزود از آنجا در که بیمارستان تخصصی کودکان حضور والدین در نزدیکی کودک بیمار اجتناب ناپذیر میباشد  و با توجه به محدودیتهای فضای فیزیکی  مرکز پس از بررسی های فنی مهندسی به عمل آمده  ، فضایی مستقل در مجاورت بیمارستان جانمایی شده وطی اقداماتی با صاحبان ملک  نیز رایزنی شده است .

ایشان همچنین مساعدت  و پیگیری معاونت دارو وغذا دانشگاه را جهت تامین اقلام داروهای ضروری بیماران تالاسمی خواستارشد .

در ادامه دکتر کریم ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر کشور با بحران ساخت وساز بیمارستان مواجه است گفت در صورت ساخت بیمارستانهای جدید می توانیم بخشهای اطفال را نیز راه اندازی کنیم اما فعلا بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی تنها بیمارستان تخصصی استان است که بایستی نهایت بهره مندی را از آن داشته باشیم و با تجهیز بخشهای مختلف برای ارتقائ سطح کیفی این مرکز تلاش کنیم .

ایشان افزودند پس از بررسی های فنی مهندسی انجام گرفته ملک مجاور بیمارستان جهت احداث همراه سرا مناسب تشخیص ودر صورت مساعدت خیرین محترم استان قابل الحاق به فضای بیمارستان وتبدبل شدن به همراه سرای بیمار را دارد .

در پایان این جلسه اقای شکری ازخیرین سلامت استان ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در ساخت وساز پروژه مذکور نسبت به بازدید از ملک درمعیت ریاست بیمارستان اقدام به عمل آوردند .

۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۲۲:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید