اخبار

گروه مهندسی سلامت محیط معاونت بهداشتی پروژه شهر سالم در ماهیدشت را آغاز گردید.

گروه مهندسی سلامت محیط معاونت بهداشتی پروژه شهر سالم در  ماهیدشت را آغاز گردید.


به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی پیرو برنامه ابتکارات جامعه محور ، پروژه ی روستای سالم که در 14 شهرستان در اواسط سال 1393 شروع  شد .وبه دنبال موفقیتهایی که این پروژه تا کنون  داشته است در شش ماهه دوم سال 1394 و در هدف گذاری سال 1395 تعداد این روستاهها به 42 روستا (سه روستا از هرشهرستان) افزایش پیدا کرد .

لذا پیرو این برنامه  در تاریخ چهارم بهمن ماه  اولین جلسه هماهنگی پروژه ی شهرسالم در بخشداری ماهیدشت با حضور بخشدار،شهردار، شورای اسلامی شهر ماهیدشت ،مدیرگروه سلامت محیط وحرفه ای معاونت بهداشتی ،کارشناس برنامه ابتکارات جامعه محور(شهر سالم –روستای سالم)،کارشناس برنامه جامع ایمن و کارشناس مسئولان بهداشت محیط  مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و بخش ماهیدشت  برگزار گردید .

در این جلسه ابتدا بخشدار ماهیدشت ضمن تقدیر و تشکر از اقداماتی که در اجرای برنامه ی روستای سالم در روستای چقاگینو ماهیدشت  توسط گروه   مهندسی سلامت محیط اجراشده بود به جلب همکاری بین بخشی ومشارکت مردمی دراجرای برنامه های توسعه ای مطالبی ایراد نمودند .

در ادامه  آقای مهندس امیر کرمی مدیرگروه سلامت محیط وحرفه ای معاونت بهداشتی به دنبال تداوم برنامه روستای سالم در روستاهای تحت پوشش استان ، موضوع اجرای برنامه شهرسالم رادر شهر ماهیدشت مطرح نمودند و همچنین این برنامه را جز یکی از هدف گذاری های  سال 1395 در حیطه کاری گروه  مهندسی سلامت محیط  عنوان  نمودند . که با جلب همکاری بین بخشی ومشارکت مردمی این موضوع تحقق خواهدیافت .

سپس خانم مهندس تابنده توضیحاتی در خصوص اهداف اجرای پروژه ی شهرسالم و اصول اجرای این برنامه پرداختند .ودراین راستا آقای مهندس بیات کارشناس برنامه جامعه ایمن مطالبی در خصوص اهمیت کاهش آسیبها در جامعه  شهری وروستایی پرداختند .ودر پایان جلسه نیز کلیه مدعوین به این نتیجه رسیدند که با جلب همکاری بین بخشی ومشارکت مردمی این برنامه را می توان در سال 1395 در شهر ماهیدشت با عنوان شهرسالم  اجرا نمود .

۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید