اخبار

دکتر کریم با حضور در معاونت بهداشتی به پایش برنامه ها پرداختند

دکتر کریم با حضور در معاونت بهداشتی به پایش برنامه ها پرداختند
دکتر کریم تأکید کردند که برچسب های آموزشی نحوه مصرف مواد غذایی علی الخصوص گوشت باید تهیه و نصب گردد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی در تاریخ چهارم خرداد ماه سالجاری پایش معاونت بهداشتی با حضور دکتر کریم ریاست محترم دانشگاه برگزار گردید. در این نشست ابتدا مهندس اجرایی کارشناس گروه بهداشت محیط گزارشی از برنامه ها ، عملکرد، دستاوردها و چالش های گروه بهداشت محیط را ارائه دادند. و در خصوص برنامه گروه در مبحث بهداشت هوا، آب، روستای سالم، بیمارستان ها و مدیریت پسماندها، مدیریت کاهش خطر بلایا، دخانیات و سامانه فوریت های سلامت محیط 1490مطالبی  بیان کردند.

 در این جلسه مقرر گردید کارگاه آموزشی ترک سیگار و دخانیات و آموزش پزشکان عمومی و دوره بازآموزی با همکاری گروه بهداشت محیط برگزار گردد و سند پیشگیری ترک سیگار و مواد مخدر توسط گروه محیط تهیه گردد.

 دکترکریم همچنین به مبحث بهداشت گوشت و ذبح گوشت های بین راهی و نیاز به تشکیل تیم مشترک با معاونت غذا و دارو و سیاست های منسجم در خصوص غذا اشاراتی داشتند و تأکید کردند که برچسب های آموزشی نحوه مصرف مواد غذایی علی الخصوص گوشت تهیه و نصب گردد.

همچنین دستور تدوین پروتکل کامل در بحث آرایشگاه ها و باشگاه های بدنسازی با همکاری معاونت درمان و مدیریت دارو و غذا را دادند.

در ادامه خانم جمشیدپور مدیر گروه جمعیت و سلامت خانواده برنامه ها، اقدامات ، دستاوردها و برنامه های تغذیه و سلامت نوزدان- مادران- سالمندان و میانسالان و کودکان و مشکلات و چالش های  هر برنامه را ارائه دادند.

در خاتمه خانم کرمی مسئول واحد سلامت نوجوانان- جوانان و مدارس معاونت بهداشتی برنامه های واحد خود را ارائه کردند.

 

۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید