اخبار

برای اولین بار احداث و بهسازی چهل چشمه توالت در روستای سرزل توسط خیرین صورت گرفت

برای اولین بار احداث و بهسازی چهل چشمه توالت در روستای سرزل توسط خیرین صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی درنشستی که به پیشنهاد معاونت بهداشتی مرکز بهداشت استان در دفتر مجمع خیرین سلامت با حضور اعضا محترم مجمع خیرین سلامت، مهندس کرمی مدیرگروه محترم سلامت محیط و کار و خانم تابنده کارشناس بهسازی محیط استان برگزار گردید از زحمات و حمایت های مالی خیرین سلامت استان که برای اولین بار جهت احداث و بهسازی چهل چشمه توالت در روستای سرزل از توابع شهرستان کرمانشاه خیرین سلامت صورت گرفته بودتقدیر وتشکر به عمل امد.

 همچنین مهندس کرمی در خصوص موضوع جمع آوری زباله و فضولات حیوانی که بیست وهشتم مهر ماه با همکاری مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه و اقدامات بین بخشی و انعکاس خبری آن درشبکه استانی صورت گرفت مطالبی ایراد نمودند.

دراین جلسه مجددا از خیرین سلامت درخواست گردید در اجرای برنامه روستای سالم که جز برنامه های دردست اقدام گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی استان می باشد همکاری و مشارکت نمایند.

 و در نهایت مقررگردید برنامه توسعه سلامت همه جانبه و ارتقای شاخص های بهداشتی در روستاهای استان که بخشی از منابع مالی آن از محل اعتبارات مجمع خیرین سلامت تامین خواهد شد در دستور کار قرار گیرد.


عکس


عکس

۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید