اخبار

کارگاه آموزشی حجاب و عفاف و حقوق شهروندی همزمان با اعیاد میلاد حضرت ابوالفضل (ع) ،امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) با حضور همکاران معاونت بهداشتی برگزار گردید.

کارگاه آموزشی حجاب و عفاف و حقوق شهروندی همزمان با اعیاد میلاد حضرت ابوالفضل (ع) ،امام حسین (ع) و امام سجاد (ع)  با حضور همکاران معاونت بهداشتی  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی در تاریخ دوازدهم خرداد ماه سالجاری و به مناسبت اعیاد مبارکه میلاد امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام سجاد (ع) مراسم جشن و همزمان کارگاه آموزشی حجاب و عفاف و حقوق شهروندی جهت کارکنان معاونت بهداشتی با حضور همکاران این معاونت برگزار گردید. در این مراسم پس از تلاوت آیات مبارکه قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی دکتر رضایی معاونت فنی ضمن خیرمقدم گویی به بیان اهداف کارگاه مذکور پرداخته و سپس سبا فلاح مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی ضمن تبریک این اعیاد حجاب و عفاف را مقوله ای دانستند که تمامی اقوام و ملل در طول تاریخ خود را پایبند به آن دیده اند سپس حاج آقا بهمنی با ایراد سخنرانی و به بیان تلاش بیگانگان جهت کمرنگ کردن نقش حجاب در زنان ایرانی پرداختند و همچنین اهمیت توجه به رعایت حجاب در حقوق شهروندی را مورد اشاره قرار دادند.

درخاتمه این مراسم به چهار نفر از همکاران محترم مرکز لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید.

عکس

عکس

۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید