شناسه خدمت : 123456                                                                عنوان خدمت : رسیدگی به شکایات بهداشتی سامانه 190

 

دستگاه اجرایی: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه
دستگاه اجرایی مادر: وزارت بهداشت ودرمان آموزش پزشکی

 

                                                                                                                           لینک دریافت خدمت

 

 

نحوه ارائه­ شکایات: :

هدف از راه اندازی این سامانه کوتاه کردن مسیر دریافت و رسیدگی به شکایاتی است که در حوزه بهداشت وجود داردمردم
 
می‌توانندشکایات بهداشتی خود را از طریق شماره تلفن 190ثبت نمایند. شایان ذکر است دسترسی به این سامانه از طریق تلفن
 
ثابت و همراه و بدون نیاز به پیش شماره امکان پذیر می باشد . کلیه شکایات مرتبط با بهداشت ثبت شده در مرکز 190 ، به
 
کاربری ستاد معاونت و شهرستان محل شکایت ارجاع می گردد و از ستاد به بازرسین  رسیدگی به شکایات 190اطلاع داده می
 
شود .

فرایند ارائه­ خدمت:

1-    دریافت شکایت از سوی سامانه 190

2-    بررسی شکایت از نظر صحت و سقم موضوع

3-    مصاحبه یا مکالمه تلفنی با شاکی و کسب اطلاعات لازم

4-    در صورت تایید شکایت اجرای مقررات و یا مکاتبه با ادارات ذیربط

5-    ثبت پاسخ شکایت و دریافت نظرسنجی

6-     در صورت عدم رضایت شاکی پیگیری تا حصول نتیجه مطلوب

 

 

شماره تماس : 190

شماره تماس سلامت محیط معاونت بهداشتی استان : 37257801