اخبار

دریافت تجهیزات از محل وام مرحله دوم بانک جهانی در پروژه ICERP2

دریافت تجهیزات از محل وام مرحله دوم بانک جهانی در پروژه    ICERP2

      
کمال الدین جدیدیان کارشناس مسئول امور آزمایشگاه های معاونت بهداشتی و مسئول فوکال پوینت برنامه ICERP2 معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه عنوان کرد:🔻🔻

💠کارشناس مسئول امور آزمایشگاه های معاونت بهداشت افزود: در خصوص دریافت تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی از محل وام مرحله دوم بانک جهانی در قالب پروژه ICERP2  کلیه دانشگاه های کشور توسط تیم مجرب سازمان بهداشت جهانی مورد ارزیابی قرار گرفت که این تجهیزات شامل تجهیزات آزمایشگاهی- بیمارستانی و .... می باشد.

کمال الدین جدیدیان اضافه کرد : همچنین این بازدیدها براساس دوره زمان بندی شده در 213 مرکز انجام شده است که با توجه به امتیاز کسب شده براساس چک لیست ارزیابی واحدهای منتخب دانشگاهی جهت دریافت این تجهیزات مورد ارزیابی قرار گرفته که پس از چند ماه بررسی و ارزیابی و آنالیز این ارزیابی ها مراکز منتخب جهت دریافت این تجهیزات براساس امتیاز کسب شده در چهار قسمت تقسیم بندی شده اند.

✅ رده سبز: که شامل مراکزی در کشور بوده اند که تمامی امتیاز حاصل را کسب کرده اند و موفق به دریافت این تجهیزات در آینده خواهند شد.

✅رده زرد: که شامل مراکزی در کشور بوده اند که دارای نواقص مینور بوده اند و باید در یک فاصله زمانی این نواقص را برطرف نمایند و پس از آمادگی مجدد مورد ارزیابی قرار گیرند.

✅رده قهوه ای: که شامل مراکزی در کشور بوده اند که دارای نواقص ماژور بوده اند و باید در یک فاصله زمانی این نواقص را برطرف نمایند و پس از آمادگی مجدد  مورد ارزیابی قرار گیرند.  

✅رده قرمز: که امتیاز موردنظر را کسب نکرده اند و شامل دریافت تجهیزات نخواهند شد.
لازم به ذکر است که تعداد معدودی از مراکز در مرحله اول این ارزیابی موفق به دریافت رده سبز شده اند .

جدیدیان مسئول فوکال پوینت برنامه ICERP2 افزود: با توجه به بازدیدهای  صورت گرفته در تمامی مراکز کشور در مرحله اول باعث افتخار و مباهات است که آزمایشگاه مرجع منطقه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همان ارزیابی اول موفق به کسب رده سبز شده است و حایز دریافت تجهیزات آزمایشگاه پیشرفته آزمایشگاهی در مرحله دوم پروژه ICERP2 گردیده است  این موفقیت را به دانشگاه علوم پزشکی تبریک عرض می نمایم./ 

۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید