اخبار

💠 توسعه فاز دوم بیمارستان شهدای سرپل ذهاب و تامین پزشکان متخصص بسیار حائز اهمیت است

💠 توسعه فاز دوم بیمارستان شهدای سرپل ذهاب و تامین پزشکان متخصص بسیار حائز اهمیت است


💢صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:🔻🔻

📍همواره بحث سلامت یکی از نعمت های الهی و از مهمترین موضوعات جوامع بوده است و کاملا واضح و روشن است که سلامت و امنیت چقدر مهم می باشند.

📍تامین کننده نعمت الهی سلامت، شما پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل در این حوزه هستید که همیشه برای نجات جان انسان ها در تلاش و تکاپو بوده و اخیرا نیز در بحران کرونا در خط مقدم برای شکست این ویروس منحوس تلاش زیادی داشتید.

📍شهرستان سرپل ذهاب با ۸۵۰ شهید، یکهزار و ۵۳۲ جانباز و ۱۱۳ آزاده، کارنامه درخشانی در هشت سال دفاع مقدس  دارد، بنابراین فراهم کردن امکانات، تجهیزات و اعتبارات عمرانی برای این شهرستان نیازمند توجه ویژه است.

📍بحث توسعه فاز دوم بیمارستان و تامین نیروی انسانی متخصص با توجه به تخصصی بودن آن برای ما بسیار حائز اهمیت است .

📍از مدیریت خوبی که دکتر روشنی نژاد با همه همکارانشان در این حوزه داشتند  تقدیر می کنم و ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان، امیدوارم شاهد کسب موفقیت هایی نظیر پروژه های ریزه وند و قلعه شاهین که انصافا بسیار عالی بوده است باشیم.

📍برای دکتر باوندپور نیز ضمن تشکر به خاطر بررسی و برنامه ریزی که قبل از این آیین داشتند که نشان از کارآمدی و عمل گرا بودنشان است، آرزوی موفقیت دارم و  امیدوارم با راه اندازی بخش مغز و اعصاب بیمارستان این شهرستان گام مهمی در این حوزه بردارد.

💢دکتر ابراهیم شکیبا معاون امور  بهداشتی دانشگاه:🔻🔻

🔹️ از حمایت های بی دریغ دکتر حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار سرپل ذهاب بسیار سپاسگزارم که همواره در راستای پیشرفت و ارتقاء حوزه بهداشت و سلامت شهرستان همکاری لازم را داشته و دارند.

🔹️دکتر روشنی نژاد بسیار پرتلاش هستند و اگر مسئولیتی بپذیرند با جان و دل آن را انجام می دهند و در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب نیز خدمات بسیار ارزشمند و قابل توجهی داشتند.

🔹️دکتر باوند پور نیز از افتخارات این استان می باشند و تجربه بسیار خوبی دارند و امروز سکانداری شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب به ایشان محول شد.

🔹️با توجه به کمبود پزشک در این شهرستان، به زودی چند پزشک دیگر به این شهرستان اختصاص خواهیم داد.

🔹️از زحمات دکتر روشنی نژاد که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان داشتند، تشکر می کنم و امیدوارم دکتر باوند پور نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و  انتظارات مردم این شهرستان به بهترین نحو فراهم نمایند.

🗓چهارشنبه سوم آبان ماه

🆔@k_health

https://t.me/k_healthmedia/3747
۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید