اخبار

💢 مردم شهرستان پاوه لایق دریافت بهترین خدمات بهداشتی درمانی می باشند.

💢 مردم شهرستان پاوه لایق دریافت بهترین خدمات بهداشتی درمانی می باشند.

💠دکتر شکیبا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آئین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه 🔻🔻

🔹️تشکر ویژه از امام جمعه و مدیران شهرستان پاوه که همواره بر سلامت مردم تاکید نموده و دراین راه همکاریهای لازم را دارند.

🔹️ پشتیبانی و حمایتهای فرماندار پاوه از بهداشت و درمان که برای سلامت مردم این دیار مهم و ضروری است جای تقدیر و تشکر دارد.

🔹️دکتر سلیمی از مدیران توانا و لایق دانشگاه می باشند و در دوران کرونا تلاش های بسیاری در جهت ارتقاء سلامت مردم و واکسیناسیون انجام دادند.

🔹️دکتر سهرابی یکی از مدیران با سابقه است که پیش از این ریاست بیمارستان پاوه را عهده دار‌ بود که انشاء اله از این آزمایش نیز سربلند بیرون بیایند.

🔹️ امیدواریم با تلاشهای دکتر سهرابی پرچم سلامت شهرستان همواره بر فراز باشد و تمام تلاش خود را در راستای سلامت مردم‌ این شهرستان انجام دهد.

🔹️از زحمات دکترسلیمی که خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان در حوزه بهداشت و درمان انجام دادند صمیمانه قدردانی می نمایم و امیدوارم دکتر سهرابی نیز این خدمات را بهتر و با تلاش بیشتری ادامه دهند و  انتظارات مردم این شهرستان را به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.

💢 نظارت بیشتر مدیر شبکه بهداشت و درمان بر مسائل و مشکلات ، اعتبار شبکه را بالا می برد.

💠 دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه 🔻🔻

🔸️ مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ازبین ۶۸ دانشگاه کشور ، رتبه بندی بسیار خوبی دارد ، این موضوع به دلیل مدیریت خوب مجموعه است که برای بالابردن ظرفیتهای علمی و زیرساختهای دانشگاه با اراده پای کار بوده اند.

🔸️ تغییر در هر مدیریتی با وجود خدمات شایسته مدیر قبلی موجب می شود که فردی با انرژی و انگیزه جدید امورات را به سمت تغییر و تحول پیش ببرد.

🔸️ آنچه مسلم است این است که امروزه پذیرش مسئولیت باید با عشق و علاقه باشد و انگیزه خدمت به مردم به عنوان یک خصیصه اخلاقی در فرد باید وجود داشته باشد.

🔸️ خداروشکر وضعیت شبکه بهداشت و درمان پاوه مناسب است ، از زحمات ارزشمند دکتر سلیمی صمیمانه سپاسگزاری می کنم که خالصانه در این مدت برای سلامت مردم گام برداشتند و برای دکتر سهرابی نیز آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

⚛ در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه  مطرح شد:🔻

⏹️ دکتر ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه🔻

💠 زحمات و تلاش های دکتر سلیمی و همه همکاران که در بخش بهداشت و درمان شهرستان تلاش می کنند به ویژه در دوران کرونا بسیار قابل تقدیر است.

💠 امیدوارم با راهنمایی های فرماندار محترم شهرستان پاوه و دکتر شکیبا که از مدیران موفق  دانشگاه است بتوانم در جهت ارتقا بهداشت و درمان این شهرستان گام های مهمی بردارم.

💠  پذیرفتن این مسئولیت فرصت مناسبی است که بتوانم کار مثبتی انجام بدهم و قطعا حوزه بهداشت و درمان شهرستان نیازمند بازنگری است ، امیدوارم بتوانیم با هماهنگی فرماندار، امام جمعه و حمایت های دانشگاه پیشرفت خوبی در حوزه بهداشت و درمان منطقه ایجاد کنیم.

⏹️ دکتر فاروق سلیمی مدیر پیشین شبکه بهداشت ودرمان پاوه 🔻

💠 برای کنترل و مهار کرونا تمام نیرو و توان خود را بکار گرفتیم و با تلاش و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان و حمایت های دانشگاه خوشبختانه پیک را گذراندیم.

💠آلودگی آب پاوه چالش دیگری بود که با همت و پیگیری های همکاران واحد بهداشت محیط حل شد و با تمام وجود در این خصوص تلاش کردیم .

💠 با وجود تمام تلاشی که من و همکارانم داشتیم قطعا انتقاداتی هم هست که  دکتر سهرابی در جهت رفع آنها تلاش خواهند نمود و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

✔ سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
🆔️@k_health

https://t.me/k_healthmedia/3675

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید