اخبار

پایش سه روزه فعالیت های گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه توسط تیم بازرسی وزارت بهداشت

پایش سه روزه فعالیت های گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه توسط تیم بازرسی وزارت بهداشت
 
   نشستی با حضور دکتر سوری مسئول تیم پایش مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و تیم همراه ، دکترشاه آبادی معاون فنی، دکتر  کرمی مدیر گروه سلامت محیط،مهندس طاهر پور مدیر گروه بهداشت حرفه ای و کارشناسان ارشد مربوطه در دفتر ریاست معاونت بهداشتی تشکیل شد.
 
 دکتر سوری مسئول تیم پایش مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت  در این نشست گفت : این پایش از سوی وزارت بهداشت در خصوص برنامه ها و فعالیت های گروه های بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد .
 
وی افزود:  در این پایش در مدت ۳ روز ، سطوح مختلف شامل ستاد معاونت بهداشت دانشگاه و ۱۴ شبکه بهداشت ودرمان،  مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت، بیمارستان ها و همچنین واحدهای صنفی و کارگاهی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
 
 دکتر سارا شاه آبادی معاون فنی معاونت بهداشتی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی انجام گرفته ‌و یا در دست اجرا می باشد که نتیجه ی آن کسب موفقیت ها و رتبه های برتر کشوری بوده است گفت: امیدوارم نتیجه پایش همکاران مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت منجر به بهبود هر چه بیشتر شاخص های حوزه ی سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه گردد.
 
 مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه در این نشست گفت:با توجه به اینکه در چند سال اخیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مواجهه با رخداد های بهداشتی خاص از جمله وقوع زلزله، سیل ، کرونا و میزبانی پیاده روی بزرگ اربعین حسینی (ع) بوده برنامه های متعددی با هدف پیشگیری و کنترل بیماری‌های مرتبط با این رویداد ها طراحی و پیش بینی و اجرا نموده است.
 
 دکتر امیر کرمی افزود: خوشبختانه نتیجه ی این اقدامات پیشگیری از بیماریهای تهدید کننده و مدیریت مطلوب بیماریها بوده است و بر اساس ارزیابی های گذشته ی وزارت بهداشت در بسیاری از شاخص های بهداشت محیط موفق به کسب رتبه ها و عناوین برتر کشوری شده است.
 
وی گفت: امیدواریم در این پایش با دقت و ظرافتی که تیم پایش وزارت بهداشت دارند دستاورد و راهنمای خوبی برای اصلاح هرچه بهتر و بهبود شاخص های حوزه ی سلامت محیط و کار  دانشگاه باشد.
 
گفتنی است  در این جلسه مقرر شد تیم هشت نفره ای متشکل از کارشناسان ارشد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دکتر سوری از روز دوشنبه تا  چهارشنبه هفته جاری فعالیت و برنامه های گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی  و شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را مورد ارزیابی قرار  دهند.
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید