اخبار

⏹ تلاش شبانه روزی در راستای خدمت رسانی بهتر به زائرین پیاده روی پر شکوه اربعین حسینی(ع)

⏹ تلاش شبانه روزی در راستای خدمت رسانی بهتر به زائرین پیاده روی پر شکوه اربعین حسینی(ع)


❇️ نشست هماهنگی پیاده روی اربعین حسینی(ع)  امروز با حضور دکتر شکیبا معاون بهداشتی ، معاون اجرایی، معاون فنی ، کارشناسان ارشد معاونت بهداشت و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای تابعه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

💢دکتر  شکیبا معاون بهداشتی :🔻🔻

💢بررسی عملکرد آخرین وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین اربعین حسینی(ع) در دستور کار این نشست قرار داشت.‌

♻️ همزمان با شروع برنامه پیاده روی اربعین حسینی(ع)  نظارت بازرسین سلامت محیط و حرفه ای بر فعالیت مراکز تهیه، توزیع وفروش موادغذایی و اماکن عمومی، منابع و شبکه های آبرسانی، موکب ها و ایستگاه های صلواتی، آشپزخانه های متمرکز تهیه غذا، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی، محل های اسکان زائرین ، پارکینگ ها و... تشدید می گردد.

🔹️در حوزه های مختلف بهداشتی از کنگاور تا پایانه مرزی خسروی تیم های بهداشتی از جمله بیماریها، آموزش سلامت، سلامت خانواده،آزمایشگاه، تغذیه ، دهان و دندان جهت رفاه حال زائرین جضرت اباعبدالله(ع) حضور و نظارت فعال دارند.

🔹️آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای گروه های مختلف سنی اعم از کودکان، مادران باردار و سالمندان در راهپیمایی اربعین وجود دارد.

🔹️راهپیمایی بزرگ اربعین از چند روز پیش در استان کرمانشاه شروع شده و در روز های پیش رو بیشتر خواهد شد و تمهیدات لازم در این زمینه صورت گرفته و جای نگرانی وجود ندارد.

🔹️امسال هم ان شالله با همکاری بسیار خوبی که همکاران بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دارند، همچون سنوات گذشته در پیاده رویی بزرگ اربعین حسینی(ع) نهایت تلاش خود را در راستای حفظ سلامت زائران بکار  خواهیم گرفت.

🔹️مرز سومار (شهرستان گیلانغرب)در راه برگشت احتمال باز گشایی را دارد و شهرستان گیلانغرب باید آمادگی و برنامه ریزی لازم را در این خصوص داشته باشد.

🔹️شهرستانهایی که در مسیر راه کربلا هستند(از شهرستان کنگاور تا شهرستان قصرشیرین) باید زیر ساخت ها و تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را انجام دهند و مابقی شهرستانها باید پشتیبان شهرستانهای در مسیر تردد زائران باشند.

🔹️تمامی تیم ها جهت ارائه خدمات به صورت اختیاری بر اساس نیاز به مرز خسروی اعزام خواهند شد و باید به صورت آماده باش باشند.

🔹️از ظرفیت مدیران شبکه های بهداشت و درمان  شهرستانها در صورت لزوم و نیاز به حضور  در مرز خسروی استفاده خواهد شد.

🔹️خدمت به زائران محترم امام حسین(ع) در اولویت فعالیت های دانشگاه قرار دارد و همه امکانات و ظرفیت ها برای پوشش بهداشتی درمانی راهپیمایی اربعین حسینی(ع) استفاده خواهد شد.

🔹️از زحمات آقای دکتر منصوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین و عوامل زحمت کش ایشان که به خوبی در سال‌های گذشته میزبان خوبی برای زائرین اربعین حسینی(ع) بودند سپاسگزارم.

🔹️تمامی تیم هایی که از هر شهرستان ها به مرز خسروی اعزام می شوند باید تجهیزات لازم اولیه را جهت ارائه خدمت به زائرین با خود به همراه داشته باشند.


🆔@k_health

https://t.me/k_healthmedia/3595
۲۶ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید