اخبار

🔰 ایجاد مرکز سلامت زنان یک ابتکار ماندگار است و این طرح باید الگوی کشوری باشد

🔰 ایجاد مرکز سلامت زنان یک ابتکار ماندگار است و این طرح باید الگوی کشوری باشد
ایجاد مرکز سلامت زنان یک ابتکار ماندگار است
ایجاد مرکز سلامت زنان یک ابتکار ماندگار است
 رئیس اداره پایش و ارزشیابی پروژه گلوبال فاند (صندوق مبارزه با ایدز، سل و مالاریا) در دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد UNDP‌ در ایران گفت: ایجاد مرکز سلامت زنان یک ابتکار ماندگار است و این طرح باید الگوی کشوری باشد.
 
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر «علیرضا تجلیلی» در حاشیه بازدید از مراکز کاهش آسیب (DIC) افزود: بیماریابی بسیار خوبی در زمینه های اچ آی وی «HIV» و سل در استان کرمانشاه انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.  
 
وی اضافه کرد: هیچ نقصی در عملکرد مراکز DIC (کاهش آسیب)، مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری و کلینیک مثلثی دیده نشد و زحمات و حمایت‌های دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این زمینه قابل مشاهده است.
 
رئیس اداره پایش و ارزشیابی پروژه گلوبال فاند در دفتر برنامه توسعه سازمان ملل متحد UNDP‌ در ایران گفت: اطلاعات نرم افزاری این مراکز بروز است و شرایط، نگهداری تست ها بسیار خوب و مناسب بود.
 
وی افزود: محل استقرار مرکز سلامت زنان از لحاظ جغرافیایی مناسب بوده و آموزش و اطلاع رسانی عمومی به گروه هدف به خوبی انجام شده بود.
 
دکتر تجلیلی عنوان کرد: نقطه قوت مراکز مذکور تعهد کاری پرسنلی است که در این مراکز مشغول به ارایه خدمت هستند.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: بیمارانی که مبتلا به HIV هستند نیاز به حمایت و مراقبت فعال دارند که خوشبختانه این سیستم در مراکز به خوبی در حال اجراست.
 
دکتر «ابراهیم شکیبا» افزود: در بازدیدهای آینده انشاالله که دانشگاه علوم پزشکی مجدد خوش به درخشد و این افتخار را مدیون همکاران وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هستیم.
۶ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید