اخبار

⭕️ سنجش و ارزیابی نوآموزان باید با دقت بیشتر و با استفاده از ابزارهای استاندارد صورت گیرد

⭕️ سنجش و ارزیابی نوآموزان باید با دقت بیشتر و با استفاده از ابزارهای استاندارد صورت گیرد
✅ نشست بررسی وضعیت سنجش نوآموزان استان با حضور دکتر سارا شاه ابادی معاون فنی ،مدیر و کارشناسان سلامت مدارس معاونت بهداشتی و کارشناسان سلامت مدارس شبکه های بهداشت شهرستان در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید.
 
💠دکتر سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه :🔻
 
🔸️تلاش های زیادی در دوران پاندمی کرونا در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا و بخصوص واکسیناسیون توسط کارشناسان سلامت مدارس در شهرستان ها انجام شد که قابل تقدیر و تشکر است .
 
🔸️خوشبختانه بحران همه گیری کرونا را تا حدی پشت سر گذاشته ایم و امیدواریم همین روند کاهشی در کشور و استان ادامه داشته باشد. هر چند که همچنان نیاز به رعایت دستورالعمل های بهداشتی می باشد.
 
🔸️ فعالیت های حوزه سلامت مدارس بسیار مهم است زیرا دانش آموزان گروه هدف بسیار خوبی هستند که می توان رفتارهای مناسب بهداشتی را با آموزش مداوم و صحیح در آنها نهادینه کرد.
 
🔸️  در حوزه معاونت بهداشتی ارتباط بسیار خوبی با آموزش و پرورش برقرار شده  و باید همین ارتباط خوب در شهرستانها با آموزش و‌نیز برقرار شود.
 
🔸 باید با هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش برنامه های سلامت محور در دانش آموزان را به خوبی مدیریت کنیم و پیش ببریم.
 
🔸️ مساله سنجش نوآموزان در بدو ورود به مدرسه دارای اهمیت ویژه ای است و ناظرین بهداشتی باید دقت نظر لازم را در راستای اجرای صحیح این سنجش داشته باشند. سنجش دانش آموزان باید با نهایت دقت و بر پایه استانداردهای لازم  صورت گیرد تا مشکل کودکان به درستی و به موقع تشخیص داده شده و درمان گردد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید