اخبار

💢 همدلی ، همیاری و همفکری در دانشگاه علوم پزشکی رمز موفقیت ما است.

💢 همدلی ، همیاری و همفکری در دانشگاه علوم پزشکی رمز موفقیت ما است.
 
 
💠 دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه 🔻
 
 🔸️ همانطور که بیماری کوید ۱۹ را با همدلی و همفکری در استان کنترل کردیم، تجربیاتی که در این زمینه کسب شد را می بایست موجب ارتقاء شاخص سلامت در استان قرار دهیم و قدم های جدیدی در این رابطه برداریم.
 
🔸️ روسای شبکه ها توجه داشته باشند که بازدید و پایش منظم از واحدهای ارایه دهنده خدمت توسط تیم مدیریتی شبکه و تلاش درجهت رفع مشکلات به دنبال پایش ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.
  
🔸️مدیریت و توزیع مناسب نیروی انسانی و  نظارت جدی در اجرای برنامه های مهم از جمله جوانی جمعیت، کنترل بیماریها و واکسیناسیون از اقدامات مهمی است که باید انجام شود.  
 
🔸️برگزاری منظم کمیته های راهبردی در موضوعات مختلف از جمله جوانی جمعیت، پیشگیری از خودکشی، جامعه ایمن، سند غیر واگیر و آمادگی تیم های واکنش سریع برای پاسخگویی مناسب در اجرای برنامه های مختلف از جمله بحران ها را باید به دقت بررسی کرد. 
 
🔸️ توجه ویژه به ارایه خدمات بهداشتی بهنگام ، برنامه ریزی و اقدام بموقع در جهت رفع کمبود ها تا حد امکان ، انجام هماهنگی های درون بخشی و بین بخشی جهت اجرای مطلوب برنامه های سلامت محور نیز در اولویت برنامه های شبکه ها قرار بگیرد.
 
🔸️تمامی خدمات در بحث سلامت باید ثبت سامانه سیب شود تا بتوانیم تمامی خدمات بهداشتی را به فرد ارائه دهیم.
 
🔸️در جامعه فرزندآوری باید به عنوان یک ارزش مطرح شود و باید زوجین به برگزاری ازدواج آسان و افزایش تعداد فرزندان تشویق شوند.
 
🔸️جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشورها به شمار می رود و نیروی مولد و جوان یکی از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی - اجتماعی کشورها محسوب می شود.
 
🔸️کشور ما سال ها از جمعیت جوان برخوردار بوده و همچنان لازم است این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود.
 
🔸️امیدوارم با تسهیل شرایط ازدواج و فرزند آوری و کاهش موانع، شاهد افزایش جمعیت در نسل جوان و پویای کشور باشیم  و مانع از مشکلات ناشی از سالخوردگی جمعیت در کشور شویم .
۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید