اخبار

مراسم تکریم ومعارفه

مراسم تکریم ومعارفه
✴️ مراسم تکریم ومعارفه دکتر حسین امیری و دکتر ادریس خالدی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور امروز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
 
💢 دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:🔻 
 
🔸دکتر امیری به عنوان یک امانت دار،  پرچم فعالیت در این شبکه را بر دست داشته اند و پس از پایان این مسئولیت آنچه باقی مانده است خدمات ارزشمند ایشان و رضایتمندی مردم است.
 
🔸در شرایط کرونا کادر بهداشت و درمان جان خود را به خطر انداختند و همواره در کنار مردم بودند و کرونا یک اتفاق بود که مردم بیشتر به کادر بهداشت و درمان علاقه مند شدند.
 
🔸 ادارات سپاه ، بسیج و فرمانداران شهرستانها در بحران کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان بودند و شرایط را هموار کردند که همکاران ما در راستای مهار کرونا بهتر فعالیت کنند و خدمات و همکاری این عزیزان قابل تقدیر است.
 
🔸دکتر امیری یک سرمایه بسیار ارزشمند در دانشگاه هستند و در این سه سال واقف به تلاش ایشان در راستای حفظ سلامت مردم شهرستان بودیم.
 
🔸دکتر خالدی هم  یک متخصص صادق و پر تلاش در حوزه بهداشت و درمان هستند و امیدواریم با انگیزه بیشتر از گذشته در کنار مردم کنگاور باشند.
 
🔸 در حال حاضر تاکید ما بر تکمیل و تزریق واکسن کرونا است چرا که وضعیت پیک ۶ بیماری در استان نشان داد، ۱۹ برابر مرگ و میر کمتر بود و واکسیناسیون در این زمینه بسیار تأثیرگذار است و واکسیناسیون نه تنها خطری ندارد بلکه باعث میشود مرگ و میر خیلی کم شود.
 
💢دکتر امیری :
 
🔸 از کادر بهداشت و درمان شهرستان کنگاور که در زمان مسئولیتم نهایت تلاش و همکاری را داشتند بسیار سپاسگزارم.
 
🔸برای دکتر خالدی آرزوی موفقیت می نمایم و امیدوارم در زمان خدمت ایشان خدمات بهتری در راستای ارتقا بهداشت و سلامت مردم کنگاور صورت پذیرد.
 
💢دکتر ادریس خالدی:
 
🔸 تمامی خدمات دکتر امیری که  امروز با فروتنی تمام از گزارش آن امتناع می کنند از جمله فراهم کردن تجهیزات بیمارستان بسیار قابل تقدیر است.
 
🔸 ایشان برای ما فراتر از رئیس شبکه بهداشت و درمان بودند  و در واقع در تمامی امور ما را رهنمایی می کردند.
 
🔸 خدمت به مردم فهیم شهرستان کنگاور افتخاری بزرگ است و امیدوارم بتوانم از وظیفه ای که برعهده من نهاده شده سربلند بیرون بیایم.
 
🗓 ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
#بهار_۱۴۰۱_بهار_سلامتی
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/3199
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۲۱:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید