اخبار

❇️ پوشش واکسیناسیون در استان اولویت دانشگاه است

❇️ پوشش واکسیناسیون در استان اولویت دانشگاه است
 
 
♻️جلسه ویدیو کنفرانس دکتر محمدی سرپرست دانشگاه و دکتر شکیبا معاون بهداشتی و مدیران ارشد معاونت بهداشت با روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها امروز در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
 
💢دکتر محمدی سرپرست دانشگاه :
 
♻️ همکاران ما در شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها  از افتخارات جمهوری اسلامی هستند.
 
♻️ ما در گذشته حتی آب شرب بهداشتی در روستاها نداشتیم  اما اکنون سطح بهداشت نسبت به گذشته بسیار رشد کرده و این افتخاری است که باید توسط شبکه ها تقویت شود تا سلامت جامعه بیش از پیش ارتقاء یابد.
 
♻️خدمات و آمار و عملکرد ارزشمند شما در حوزه بهداشت و سلامت مردم در ایام نوروز بسیار ارزشمند است به نحوی که در بحث نظارت و بازرسی مواد غذایی در استان خوشبختانه شاهد کمترین مورد مسمومیت ناشی از مصرف مواد غذایی در این ایام بودیم.
 
♻️نیروهای بهداشتی در انجام واکسیناسیون در مراکز تجمیعی بسیار خوب عمل کردند و در پیک ششم انجام واکسیناسیون بود که مردم را نجات داد.
 
♻️ بررسی های اخیر نشان می دهد پوشش واکسیناسیون پیش از شروع این پیک باعث شد که آمار مرگ و میر ۱۹ برابر در استان کمتر شود. 
 
♻️ پوشش واکسیناسیون در استان همچنان در اولویت دانشگاه است و نیازمند پیگیری بیشتر و انجام کار جهادی است بنابراین نباید نسبت به عدم تمایل مردم  جهت انجام واکسیناسیون بی تفاوت باشیم و به طور قطع باید برای آن برنامه ریزی کنیم به نحوی که چهره به چهره با مردم صحبت کنید و حتی با مراجعه به درب منازل آنها را برای تزریق واکسن قانع کنید.
 
♻️خوشبختانه مبلغ ۲۵ میلیارد تومان در کمیته تخصیص برای شبکه ها اختصاص داده شده که به حساب شبکه ها واریز می شود و این رقم خوبی است بنابراین اولویت همه شبکه ها در این مورد باید پرداخت بدهی دارو و تجهیزات باشد .
 
♻️همچنین مقرر شده از این پس هیچ گونه جابه جایی در بودجه اختصاصی بهداشت به حوزه های دیگر نداشته باشیم و در صورت نیاز شدید در بخشهای مختلف خود حوزه بهداشت این جابه جایی صورت گیرد.
 
🗓 چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
#بهار_۱۴۰۱_بهار_سلامتی
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/3174
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید