اخبار

تشدید نظارت های بهداشتی در ایام پایانی سال ۱۴۰۰

تشدید نظارت های بهداشتی در ایام پایانی سال ۱۴۰۰
 
 
 
معاون بهداشتی دانشگاه گفت: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی به صورت مستمر و  روزانه بر فعالیت مراکز وکارگاه های شیرینی و آجیل، نان برنجی، رستوران ها و سایر مراکز هدف نظارت و بازرسی را با دقت انجام خواهند داد.
 
 دکتر ابراهیم شکیبا در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت:بازرسی به صورت هدفمند و تاکید بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی در دستور کار این تیم ها قرار دارد و این بازرسان از کلیه مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند بازدید و نظارت خواهند کرد. 
 
به گفته وی تاکنون از هفته اول اسفند ماه بیش از ۳۷۵ بازدید از مراکز هدف انجام شده و بیش از۳۵ اخطار بهداشتی صادر و ۱۰ مورد ازکارگاه های متخلف به مراجع قضایی معرفی گردیدند.
 
وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس امیکرون در استان، این تیم ها با محوریت مقابله با این ویروس در بحث پیشگیری و آموزش نیز با جدیت تمام بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان نظارت خواهند کرد. 
 
معاون بهداشتی دانشگاه گفت: تمامی تلاش ما این است امسال با توجه به شیوع امیکرون با همراهی مردم به گونه ای ویژه عمل کرده تا بتوانیم سلامت شهروندان را حفظ کرده و از تشدید وضعیت بیماری کرونا در استان جلوگیری کنیم.
 
وی اظهار داشت:درخواست ما از مردم این است که  با رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در مراکز تجمعی، ضمن حفظ سلامت خود و عزیزان‌شان، خادمان بهداشت  را در مسیر برقراری سلامت مردم عزیز استان همراهی کنند. 
 
وی با اعلام اینکه سامانه ۱۹۰ پل ارتباطی مردم با معاونت بهداشتی است گفت: مجموعه دانشگاه در صورت اعلام هرگونه شکایت از سوی هم استانی های عزیز، پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
مرجع رسمی اطلاعات حوزه سلامت، بیماری کرونا و واکسیناسیون در استان کرمانشاه 🔻
 
🆔@k_health
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید