اخبار

💠 شعار هفته ملی سلامت مردان در سال جاری ،"مشارکت مردان،واکسیناسیون حداکثری (کرونا)،محافظت جمعی"

💠 شعار هفته ملی سلامت مردان در سال جاری ،"مشارکت مردان،واکسیناسیون حداکثری (کرونا)،محافظت جمعی"
 
 
💢دکتر ابراهیم شکیبا معاون بهداشت دانشگاه: 🔻
 
🔹 بحران سلامت مردان در تمام دنیا به عنوان یک بحران خاموش سلامت تلقی شده است.
 
🔹 مردان، مرگ و میر بالاتر و طول عمر کوتاهتری نسبت به زنان دارند و بنا به دلایل اجتماعی، فرهنگی واقتصادی کمتر از زنان به سلامتی خود توجه می کنند.
 
🔹برگزاری هفته ملی سلامت مردان در اولین هفته اسفند ماه هرسال ، فرصت مناسبی برای حساس سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم و مردان جامعه است.  
 
🔹در سال جاری این رویداد در شرایطی برگزار می شود که همه گیری کرونا باورود سویه جدید امیکرون ،اهمیت توجه همگانی به اصول اولیه پیشگیری از این بیماری را بیشتر کرده است. 
 
🔹 لذا تلاش برای افزایش آگاهی مردان وتشویق آنان به مشارکت در توسعه برنامه های بهداشتی پایه وانجام واکسیناسیون می تواند به عبور جامعه از این بحران کمک نماید.
 
🔹 در چنین شرایطی آگاهی، حمایت و عمل به عنوان اصلی ترین راهکارهای رفع بحران فوق می تواند جامعه مردان را از حد اقل مواهب سلامت بهره مند سازد. 
 
🔹برای دستیابی به اهداف مهم فوق ، شعار هفته ملی سلامت مردان در سال جاری ،
"مشارکت مردان،واکسیناسیون حداکثری (کرونا)،محافظت جمعی" انتخاب شده است.
 
 🔹امید است بااطلاع رسانی و حساس سازی گروه های مختلف مردان در خصوص اولویت های سلامت ، ترویج توجه به سلامتی قبل از بیماری، افزایش دسترسی به اطلاعات سلامتی به ویژه از طریق رسانه های ارتباط جمعی وبا همکاری همه جانبه دستگاهها، سازمانها و مراکز مختلف ،گام مؤثری برای ارتقاء سلامت جامعه  برداریم.
 
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/3030
۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید