اخبار

💉 با اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا، شهرستان جوانرود جهش بسیار خوبی در واکسیناسیون داشته است

💉 با اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا، شهرستان جوانرود جهش بسیار خوبی در  واکسیناسیون داشته است
 
♻️ نشست متولیان حوزه سلامت استان و شهرستان جوانرود در سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان با هدف بررسی وضعیت واکسیناسیون کرونا  و اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در شهرستان جوانرود برگزار شد.
 
 
 💢دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:🔻
 
💠 تلاش بی وقفه همکاران بهداشت و درمان شهرستان جوانرود در راستای مقابله با کرونا و اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون بسیار قابل تقدیر است.
 
💠مدیر شبکه بهداشت و درمان  و رییس شبکه بهداشت جوانرود در این مدت با تمام توان  همواره پای کار بودند و ارزیابی مثبت و مطلوب کارشناسان ستادی از پایش عملکرد شبکه بهداشت و درمان جوانرود بسیار امیدوار کننده و قابل تقدیر است.
 
💠شهرستان جوانرود در بحث واکسیناسیون مادران باردار رتبه دوم در استان را دارد‌ .
 
💠 اگر بیشتر مردم در برابر بیماری کرونا ویروس واکسینه شوند ما کمتر شاهد ابتلا و مرگ و میر خواهیم بود و این مهم تنها با مشارکت مردمی قابل دسترسی می باشد.
 
💠وضعیت فعلی شهرستان خوب است اما باید ارتقاء پیدا کند و انتظار داریم پوشش آمار واکسیناسیون حداقل به ۹۰٪ برسد ،که انشالله باهمت و پشتکار پرسنل بهداشتی این مهم به زودی محقق خواهد شد.
 
💠 جمعیت بلاتکلیف واکسینه نشده ی شهرستان هر چه سریعتر تعیین تکلیف گردند.
 
💠در خصوص افرادی که  در برابر واکسیناسیون کرونامقاومت منفی دارند، همکاران بایستی با مراجعات مکرر به درب منازل و آموزش های مداوم ضمن تفهیم اهمیت امر انجام  واکسن ،اقناع سازی را هدفمند و عالمانه دنبال نمایند.
 
💢دکتر سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز  بهداشت استان:🔻
 
💠تیم سلامت جوانرود یکی از بهترین و قوی ترین تیم های استان می باشد که در زمان طرح ضربتی واکسیناسیون شهرستان جوانرود جهش بسیار خوبی در انجام واکسیناسیون داشته است.
 
💠 در شهرستان جوانرود باید آموزش و اطلاع رسانی به صورت مکرر و مداوم انجام شود.
 
💢دکتر مولود حسینی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود:🔻
 
💠 از حمایت های دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه و پیشتیبانی های بی دریغ و همیشگی آنها بسیار سپاسگزارم.
 
💠 با همراهی و تلاش شبانه روزی مسئولان دانشگاه و مدیران گروهای کارشناسی استان و همکاران شهرستان، که جهادگونه جان خود را در برابر کرونا به خطر انداختند،عبور از این مسیر سخت و دشوار امکان پذیر شد.
 
💠 نگرش منفی مردم در اوایل واکسیناسیون کرونا ، با توجه به بافت فرهنگی اجتماعی شهرستان با تلاش شبانه روزی و ارائه آموزش های لازم تغییر کرد.
 
💠 همچنین با بازگشایی مدارس و تمهیداتی که اتخاذ شد استقبال بصورت مضاعفی افزایش پیدا کرد،تا جایی  که آمار پوشش واکسیناسیون کل جمعیت هدف به ۸۴٪ و دانش آموزان بالای ۱۲ تا ۱۸ سال به ۹۶٪ درصد ارتقاء یافت.
 
💢 محمودی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان جوانرود: 🔻
 
 💠 پشتیبانی های معاون بهداشتی دانشگاه و همکاران مرکز بهداشت استان و همچنین پرسنل شهرستان از جمله پزشکان،مراقبین سلامت و بهورزان در اجرای واکسیناسیون عمومی بسیار قابل تقدیر است .
 
 ✅ گفتنی است، دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه با حضور در پایگاه سلامت شفا به صورت راندوم با افرادی که حاضر به تلقیح واکسن نبودند تماس تلفنی برقرار نموده و از آنها علل عدم تزریق را جویا، و نکات و آموزش های لازم را در راستای بیان اهمیت موضوع و اقناع سازی به آنها یادآوری نمودند.
 
https://t.me/k_healthmedia/2897
۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید