اخبار

💉 اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان به ثمر نشست/ حدود ۹۳/۳ درصد نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان کرمانشاه نوبت اول واکسن خود را دریافت کردند

💉 اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون دانش آموزان به ثمر نشست/ حدود ۹۳/۳ درصد نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان کرمانشاه نوبت اول واکسن خود را دریافت کردند
 
به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از 93 درصد نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان نوبت اول واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

دکتر ابراهیم شکیبا با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ضربتی واکسیناسیون دانش‌آموزان، گفت: 93.3 درصد نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان نوبت اول و 71 درصد هم نوبت دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: واکسن اختصاصی برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله همان واکسن سینوفارم و پاستوکواک ابلاغی وزارت بهداشت و درمان است که در دو دوز و به فاصله ۲۱ تا ۲۸ روز تزریق می شود.

دکتر شکیبا به همکاری خوب آموزش و پرورش در زمینه واکسیناسیون دانش آموزان اشاره کرد و گفت: میزان واکسیناسیون نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله در استان کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است که جای تقدیر از همکاران بهداشت و آموزش و پرورش دارد.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون آمادگی تزریق واکسن جهت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله را دارند، گفت: در تمام مناطق شهری و روستایی مراکز واکسیناسیون وجود دارد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی و هر چه سریعتر واکسن خود را دریافت کنند.

دکتر شکیبا از والدینی که تا کنون برای تزریق واکسن فرزندان ۱۲ تا ۱۸ ساله خود اقدام نکرده اند در خواست کرد فرزندان خود را برای تزریق واکسن هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون ببرند.
 
۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید