اخبار

❇️ واکسیناسیون کرونا یک مسئولیت اجتماعی است

❇️ واکسیناسیون کرونا یک مسئولیت اجتماعی است
 
💢دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه در جلسه معاونت بهداشتی بیان کرد: 🔻🔻
 
🔹هدف از تشکیل این گونه جلسات  تسریع در تزریق و ارتقای پوشش واکسیناسیون و تامین سلامت مردم استان است.
 
🔹تقسیم بندی شهرستانها و اعزام کارشناسان فنی از حوزه معاونت بهداشتی جهت آسیب شناسی، راهنمایی و مشاوره در ارتقای میزان پوشش واکسیناسیون بسیارمهم است.
 
🔹تاثیر حضور مدیران نظارتی در شهرستانها روزهای آینده مشخص خواهد شد و این مهم نیاز به تلاش زیادی دارد که قبلاً هم همکاران بهداشتی در اینگونه کارها کارنامه ی موفقی دارند.
 
🔹تزریق نکردن واکسن کرونا معنی و مفهومی ندارد، زیرا با نزدن واکسن علاوه بر اینکه جان خود شخص به خطر می افتد، دیگران هم در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار می گیرند پس واکسیناسیون کرونا یک مسئولیت اجتماعی است.
 
🔹برای تاثیر گذاری بیشتر و در امان ماندن از بیماری کرونا، لازم و ضروری است که پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی دست ها رعایت شود.
 
🔹از مردم فهیم کرمانشاه تقاضا دارم هر چه سریعتر برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی ،سایت خودرویی و ایستگاه های سیار واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسن خود را دریافت کنند تا در موج بعدی شاهد از دست دادن عزیزان دیگری نباشیم.
 
💠 این جلسه ای با حضور دکتر شکیبا معاون بهداشت، معاون اجرایی، معاون فنی و کارشناسان ارشد معاونت بهداشتی با هدف برنامه ریزی جهت ارتقای پوشش واکسیناسیون در سطح استان در دفتر ریاست مرکز بهداشت استان برگزار شد.
 
✔️۶ آبانماه ۱۴۰۰
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/2802
۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۱:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید