اخبار

✅ هم افزایی دانشگاه و آموزش و پرورش در واکسیناسیون دانش آموزان

✅ هم افزایی دانشگاه و آموزش و پرورش در واکسیناسیون دانش آموزان
 
 
💠 نشست مشترک معاون بهداشتی دانشگاه و رییس سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در خصوص بررسی دستورالعمل واکسیناسیون دانش آموزان برگزار‌ شد.
 
💢دکتر شکیبا معاون بهداشتی: 🔻🔻
 
🔹یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی همکاری با آموزش و پرورش بود که تاثیر بسزایی در واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان داشت.
 
🔹واکسن اختصاصی برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله همان واکسن (سینوفارم) ابلاغی وزارت بهداشت و درمان است که در دو دوز و به فاصله ۲۱ تا ۲۸ روز تزریق می شود.
 
🔹تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون آمادگی تزریق واکسن جهت دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله را دارند و شرط حضور معلمان و دانش آموزان در مدرسه و کلاس درس منوط به تزریق واکسن کرونا است.
 
🔹 میزان واکسیناسیون نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله در استان کرمانشاه از میانگین کشوری بالاتر است که جای تقدیر از همکاران بهداشت و آموزش و پرورش دارد.
 
🔹در تمام مناطق شهر، مراکز واکسیناسیون وجود دارد تا به راحتی دانش آموزان بتوانند هر چه سریعتر به مراکز مراجعه کنند و واکسن خود را دریافت کنند.
 
🔹از والدین گرامی در خواست می‌کنم که فرزندان خود را برای تزریق واکسن هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون ببرند.
 
💢ماشالله پروین رییس کل سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش: 🔻🔻
 
◽️تنها دغدغه آموزش و پرورش برای شروع کار مجدد معلمان و دانش آموزان در سر کلاسهای درس، حضوری بودن آن است که این مهم به خوبی در حال انجام است.
 
◽️در روزهای آینده آموزش و پرورش به طور جدی و مستمر و در نرم افزار شاد به ترغیب دانش آموزان جهت تزریق واکسن می پردازد، تا به زودی واکسیناسیون دانش آموزان نیز همانند معلمان به اتمام برسد.
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻 
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/2753
۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید