اخبار

معاون بهداشتی دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط را تبریک گفت:

معاون بهداشتی دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط را تبریک گفت:
 
                        "به نام خدا"
 
🔰فرا رسیدن ۲۶ سپتامبر مصادف با چهارم مهر ماه "روز جهانی بهداشت محیط" را به تمامی فعالان این عرصه، به خصوص همکاران گرامی سلامت محیط در سراسر استان و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبریک می گوییم.
 
🔰نگاهی به زندگی روزمره در سایه اپیدمی کویید۱۹ و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص در حوزه بهداشت محیط، خود به تنهایی نشان دهده حجم بالای مسئولیت های عزیزان بهداشت محیط است، که برای سلامت جامعه از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند.
 
🔰این روز، روز بزرگداشت انسانهای گرانقدری است که بی وقفه خدمات موثر و ارزشمند را به هموطنان خود ارائه می نمایند و سلامت، ارمغان همیشگی آنان است.
 
🔰بی شک روز جهانی بهداشت محیط فرصت مغتنمی است تا بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها و دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم باشد.
 
🔰رسالت مهندسین بهداشت محیط، تضمین بهداشت محیط اطراف ما‌ می باشد و این عزیزان با شناسایی و کنترل عوامل محیطی تاثیر گذار بر سلامت، مسئولیت خطیری را با توجه به گسترش روز افزون و تنوع آلاینده های محیطی در اجرای رسالت خود برعهده دارند.
 
🔰روزهای سختی را به دلیل پاندمی کووید۱۹ سپری می کنیم، این پاندمی نقش حیاتی کارشناسان بهداشت محیط را برای مقابله با این دوران چالش برانگیز بر همگی روشن نموده است.
 
                      ✔️دکتر شکیبا
               معاون بهداشتی دانشگاه
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/2736
۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید