اخبار

♻️تشریح اقدامات و نظارت های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دهه اول محرم

♻️تشریح اقدامات و نظارت های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دهه اول محرم
دکتر ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه گفت:همزمان با آغاز ماه محرم نظارت های بهداشت محیطی بر فعالیت هیئت های برگزارکننده مراسم های سوگواری امام حسین (ع) درمساجد، تکایا و حسینیه های شهرستانهای استان با هدف کنترل و رعایت پروتکل های بهداشتی و در راستای مقابله با کرونا در استان تشدید گردید.
 
به گفته وی تاکنون بیش از ۱۶۱۸ مورد بازرسی ازطریق بازرسین بهداشت محیط مراکز بهداشت تابعه و تعداد ۳۴۳ مورد گشت مشترک با ادارات تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی ازهیئت های مذهبی استان انجام شده است.
 
دکتر شکیبا همچنین افزود: بیش از ۷۳ جلسه آموزشی با موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا جهت دست اندرکاران هیئت های استان انجام گرفته است. 
 
به گفته وی در این مدت در راستای نظارت های بهداشتی به ۲۰۰ هیات در شهرستان های استان که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند تذکر قانونی داده شد.
 
دکتر شکیبا گفت:همچنین بیش از ۸۸۳ مورد کلرسنجی و نمونه برداری از آب شرب هیئات نیز انجام شده است.
 
 وی افزود:در راستای مقابله با بیماری کرونا در استان ،نظارت بر اجرای پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی تاپایان ماه محرم و صفر ادامه خواهد داشت.
 
معاون بهداشتی دانشگاه تاکید کرد:طولانی شدن بیماری کرونا نباید مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌ها دلسرد و خسته کند و مردم باید بدانند که کرونا هر لحظه در کمین آنهاست.
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است🔻 
🆔@k_health
 
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید