اخبار

دکتر امیر کرمی‌ مدیر گروه بهداشت‌ محیط استان راجع به اخبار و شایعاتی که در فضای مجازی در خصوص آلودگی آب شهر کرمانشاه مطرح گردیده توضیح داد:🔻🔻

 
 
🚰با توجه به خشکسالی و کاهش میزان  آب منابع زیر زمینی و با هدف جبران و کاهش قطعی آب شرب شهروندان، شرکت آب و فاصلاب کرمانشاه اخیرا بصورت اضطراری میزان برداشت از آب سد گاوشان به بیش از دو برابر سال گذشته رسانیده و برای این منظور اقدام به تکمیل تصفیه خانه آب در شهر کرمانشاه  نموده است.
 
🚰همزمان با آغاز بکار و بهره برداری از تصفیه خانه مذکور و به علت افزایش ناگهانی آب تصفیه شده ورودی به مخازن دخیره شهر کرمانشاه، موجب ایجاد تلاطم و شناور شدن ذرات از قبل ته نشین شده در کف مخازن آب شده است که  موجب ایجاد کدورت در شبکه توزیع در برخی از نقاط شهر گردیده است که اصلا جای نگرانی نیست.
 
🚰کدورت بخودی خود مشکل بهداشتی نیست و تاثیری روی آلودگی میکروبی ندارد و همکاران شرکت آب و فاضلاب در حال مدیریت و سامان دهی این موضوع هستند‌ و این  امر که از دیروز حادث شده بود در حال برطرف شدن می باشد.
 
🚰شهروندان عزیز مطمئن باشند آب  شبکه توزیع از نظر وجود عامل گندزدا(کلر  باقیمانده) و کیفیت میکروبی هیچ مشکلی ندارد و همکاران سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی و شرکت آبفا بصورت مستمر شاخص های کیفی آب را کنترل  می نمایند.
 
✔️۹ مرداد ۱۴۰۰
 
🆔@k_health
۹ اَمرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید