اخبار

♻️ واکسیناسیون را به عنوان یک سند افتخار می دانیم و در اجرای واکسیناسیون عمومی در سطح استان باید بی وقفه و بدون تعطیلی در سراسر استان با تمام توان اقدام کنیم.

♻️ واکسیناسیون را به عنوان یک سند افتخار می دانیم و در اجرای واکسیناسیون عمومی در سطح استان باید بی وقفه و بدون تعطیلی در سراسر استان با تمام توان اقدام کنیم.
 
💢جلسه ارزیابی و بررسی اقدامات انجام شده در اجرای واکسیناسیون امروز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و مدیران شبکه های شهرستانها و مدیران ارشد گروه های مختلف این معاونت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
 
💠 دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:🔻
 
🔹واکسیناسیون را به عنوان یک سند افتخار می دانیم و در اجرای واکسیناسیون عمومی در سطح استان باید بی وقفه و بدون تعطیلی در سراسر استان با تمام توان اقدام کنیم.
 
🔹در هفته های آینده به طور قطع افزایش واکسن خواهیم داشت و خوشبختانه تمام امکانات برای تسریع در تزریق واکسن در مراکز تجمیعی را در استان داریم.
 
🔹افرادی که در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند باید در زمان و محلی که در  پیامک ارسال و مشخص شده است برای دریافت واکسن حاضر شوند.
 
🔹ارائه خدمات بهداشت بسیار ارزشمند است و اگر‌ سنگر را حفظ کنیم هزینه بار درمان را سبک‌تر خواهیم کرد و در حال حاضر آثار ارائه این خدمات را می توان در استان مشاهده کرد.
 
🔹 تیم های واکسیناسیون در شهرستانها تشکیل شده و ثبت موارد واکسیناسیون توسط این تیم ها در سامانه سیب اهمیت بسیاری دارد.
 
🔹 تزریق واکسن بر اساس جمعیت فعال بالای ۷۰ سال که در سامانه salamat.gov.ir  ثبت نام کرده اند ،بیش از ۷۰ ٪ بوده و زحمات کادر بهداشت در این راستا بسیار قابل تقدیر است.
 
🔹تیم های واکسیناسیون قبل از ساعت ۸ صبح داخل پایگاه های تجمیعی حضور دارند و در دو شیفت کاری صبح و ظهر در حال ارائه خدمت می‌باشند.
 
🔹مراکز تجمیعی واکسیناسیون فعال در حال ارائه خدمت به هیچ عنوان در روزهای تعطیلات رسمی تعطیلی ندارند و تزریق واکسن را ارائه خواهند داد.
 
🔹 واکسیناسیون عمومی کاری بسیار دشوار است اما نتیجه ای بسیار شیرین برای کادر بهداشت و مردم خواهد داشت چرا که روند مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و بار بستری بیمارستان‌ها را تا حد چشم گیری کاهش می دهد.
 
 🔹واکسن کرونا حق عموم مردم است و  اگر ۷۵٪ از کل جمعیت واکسینه شوند به همین میزان مرگ و میر و بستری در بیمارستان کاهش می یابد و  زندگی مردم به روال عادی بر می گردد.
 
🔹 از افراد بالای 70 سالی که در سامانه  salamat.gov.ir  ثبت نام کرده اند می خواهیم  بعد از ارسال پیامک به مراکز تجمیعی مشخص شده درج در پیامک مراجعه کنند تا انتظاری برای تزریق واکسن برایشان به وجود نیایید و بدون وقفه برایشان تزریق انجام شود 
 
🔹مراکز تجمیعی برای جلوگیری از ازدحام برای تزریق واکسن راه اندازی شده ونباید هیچ ازدحامی در این مراکز وجود داشته باشد.
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید