اخبار

تا پایان هفته 34 مرکز تجمیعی "واکسیناسیون کرونا" در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

تا پایان هفته 34 مرکز تجمیعی "واکسیناسیون کرونا" در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از راه‌اندازی 34 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا تا پایان هفته خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در 117 مرکز در سطح استان، گفت: این مراکز با توجه به فضای محدود جوابگوی تعداد مراجعان نیستند و در همین راستا راه اندازی مراکز تجمیعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از پیگیری راه اندازی 34 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان خبر داد و افزود: این مراکز قرار است با همکاری تمامی دستگاه های استان راه اندازی شود که با توجه به مساعدت صورت گرفته هر 34 مرکز تا پایان هفته راه اندازی می شود.

دکتر شکیبا گفت: در هر مرکز 10 تیم 50 نفره فعالیت دارند و امکان واکسیناسیون 500 نفر در هر شیفت کاری در هر مرکز فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دو شیفته بودن فعالیت مراکز، روزانه هزار نفر در هر مرکز واکسینه می شوند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از پیگیری برای راه اندازی مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا هم خبر داد وافزود: در همین راستا ورزشگاه 15 خرداد در حال آماده سازی است و تا پایان همین هفته راه اندازی می شود.

وی افزود: به دنبال مکان دیگری برای راه اندازی یک مرکز خودرویی دیگر هستیم و اگر مکان مناسبی فراهم شود، دومین مرکز را هم راه اندازی می کنیم.

دکتر شکیبا گفت: در این مرکز خودرویی هم 9 تیم 10 نفره فعالیت خواهند داشت و در این مرکز هم در هر شیفت 450 نفر همزمان واکسینه خواهند شد.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه واکسیناسیون افراد 70 سال به بالا در حال انجام است، گفت: در روستاها رده سنی واکسیناسیون به افراد 60 سال به بالا رسیده و با اعلام وزارت بهداشت به ترتیب در هفته های آتی رده های سنی دیگر هم واکسینه خواهند شد.

وی از ارسال مرتب محموله های واکسن کرونا به استان خبر داد وافزود: خوشبختانه در این زمینه مشکلی نداریم.
۴ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید