اخبار

رییس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت:

رییس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت:
✴️ 
                        "به نام خدا"
 
🌐 در اپیدمی کرونا که به عنوان بزرگترین رویداد بهداشتی قرن، بر همه ابعاد زیست تاثیر گذاشت سه گانه حوزه سلامت، سازمان‌های دیگر و مردم شکل گرفت. 
 
🌐 در دو راس این مثلث، برنامه ریزی و اجرای دستورات بهداشتی و تصمیمات گسترده اجتماعی به طور فعال پیگیری شد و در دیگر راس آن مردم قرار داشتند تا با همکاری همگان و رعایت ملزومات جدید زندگی ، به جنگ ویروس ریزجثه اما، سرکش و وحشتناک کرونا بروند.
 
🌐 در همان آغاز و در این میان، فوریت مهم و تاثیر گذاری شکل گرفت و آن مدیاها یا واسطه های رسانه ای بودند تا در نقش اضلاع این سه گانه بتوانند آگاهی هایی را که روز به روز  بر آن افزوده شده و روزآمد می گردید، در اختیار مردم قرار دهند.
 
🌐 این مهم‌، خود یک جهاد رسانه ای را طلب می نمود تا به یک باره با تبدیل ناآگاهی به آگاهی و نگرش به باور که خود فراگرد پیچیده و زمان بری است، اقتضائات زندگی دوران کرونا را در جامعه تسری بخشند.
 
🌐همزمان با سایر بخش های بهداشتی و درمانی،  این جهاد و حرکت وسیع و پویش کارآمد رسانه ای در سطح جامعه به خوبی شکل گرفت و به حق رسانه به یاری نظام سلامت و به ویژه بهداشت آمد که بخش عظیمی از آن بر همین آگاهی و عمل مردمی متکی است.
 
🌐 ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، روز روابط عمومی و اطلاع رسانی فرصتی است تا اینجانب با نگاه به ۱۵ ماه سخت گذشته ، بار دیگر و همانگونه که غالبا گفته ام، بر نقش روابط عمومی و رسانه ها تاکید کنم و از یاری آنان صمیمانه سپاسگزاری نمایم.
 
🌐 لذا با تقدیر از همه اهالی شریف رسانه و همکاران عزیزم در مجموعه روابط عمومی دانشگاه در سطح استان، به طور ویژه از تمامی مدیران و کارگزاران روابط عمومی همه سازمان‌ها و‌ نهادهای استان که هر کدام فراتر از چارچوب وظایف و حوزه عمل سازمان خود، به یک تریبون موثر سلامت تبدیل شدند و در این کوشش های جمعی، توام با حس عمیق مردم دوستی، با هنر و کارکرد تخصصی خود سهم مهمی را در هدایت افکار عمومی بر عهده گرفتند ، تقدیر کنم.
 
🌐 در پایان با ذکر این نکته که دفاع و مبارزه ما کماکان تداوم داشته و نیازمند مسلح شدن پی در پی به سلاح دانش و آگاهی است، امیدوارم با پایان بحران کرونا بتوانیم این هم‌پیمانی و شکوه همدلی را جشن گرفته و آنچنان که شایسته است از شما تشکر نماییم.
 
                     ✔️دکتر مرادی 
                       رییس دانشگاه
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/2324
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید