اخبار

📌واکسیناسین عمومی، آموزش ، اطلاع رسانی و نظارت و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از مهمترین اقدامات کادر بهداشتی در مقابله با کرونا به شمار می رود

📌واکسیناسین عمومی، آموزش ، اطلاع رسانی و نظارت و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از مهمترین اقدامات کادر بهداشتی در مقابله با کرونا به شمار می رود
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی 
 
✳️نشست ارزیابی و بررسی اقدامات انجام گرفته در اجرای واکسیناسیون امروز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، مدیران ارشد گروه های مختلف این معاونت و مدیران شبکه های شهرستانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
 
💠 دکتر ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:🔻
 
🔹از زحمات همکاران در اجرای واکسیناسیون کرونا و مقابله با بیماری کووید سپاسگزارم.
 
🔹برای اجرای موفق و کامل واکسیناسیون کرونا باید همچنان در مسیر اجرای واکسیناسیون در سطح استان بی وقفه تلاش کنیم. 
 
🔹با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون های امتحانات نهایی دانش آموزان همانند آزمون سراسری باید با نظارت دقیق باشد. 
 
🔹 هر پایگاه تجمیعی واکسیناسیون  باید دارای یک مسئول باشد وتوجه به بهداشت محیط در مکان ها و مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا بسیار ضروری می باشد.
 
🔹نظارت جدی و دقیق در تزریق واکسن بر گروههای هدف وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر عهده کادر بهداشت می باشد.
 
🔹راه اندازی  پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون در استان باید با جدیدیت بیشتری پیگیری، مشخص و مجهز شود .
 
🔹در زمینه راه اندازی مراکز خودرویی تزریق واکسن کرونا در شهرستانها باید امکانات لازم فراهم گردد.
 
🔹مهمترین وظیفه کادر بهداشت پیشگیری از کرونا به وسیله آموزش دادن و اطلاع رسانی، نظارت و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون می باشد
 
🔹همکاران گرانقدر بهداشتی باید با تمام توان خود و با عزمی جهادی برای آموزش و اطلاع رسانی و اجرای برنامه واکسیناسیون تلاش کنند تا همچون برنامه های بهداشتی دیگر در استان موفق عمل کنیم.
 
🔹تشکیل تیم های واکسیناسیون باید بر مبنای تعداد نیروی انسانی و در دو شیفت صبح و ظهر در شهرستانها جهت تزریق در مراکز تجمیعی باشد.
 
🔹 زیرساخت های مراکز تجمیعی واکسیناسیون باید با نظارت جدی و کاملا طبق دستورالعمل های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در استان اجرا شود.
 
 ✔️ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/2322
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید