اخبار

واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا آغاز شد

واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا آغاز شد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر ابراهیم شکیبا با اعلام این خبر گفت: با توجه به آسیب پذیری شدید گروه سنی سالمندان به ویژه سالمندان ساکن در آسایشگاه های تحت پوشش بهزیستی در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن، انجام واکسیناسیون برای آنان منجر به پیشگیری از بیماری و کاهش مرگ و میر می شود.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: بعد از پرسنل درمان در بخش های کرونا که به عنوان خط مقدم مقابله با این بیماری واکسینه شده اند اکنون اولویت بعدی برای گروه حساس و آسیب پذیر سالمندان ساکن در مراکز مراقبتی سالمندان در نظر گرفته شده است.
 
دکتر ابراهیم شکیبا با اشاره به برگزاری کمیته هماهنگی استانی واکسیناسیون کووید ۱۹ گفت: با توجه به تهیه و توزیع واکسن مورد نیاز برای ایمن سازی سالمندان و پرسنل مراکز توانبخشی و مراقبتی در مقابل کووید ۱۹، امکانات و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز طبق دستورالعمل مهیا شد.
 
وی همچنین با اشاره به وجود 5 آسایشگاه سالمندان در شهر کرمانشاه  و حضور 266 سالمند و 111 نفر مراقب سالمندان تصریح کرد: لازم است یکسری اقدامات و ارزیابی در راستای آمادگی لازم قبل، حین و بعد از تزریق واکسن انجام گردد،

 1  

۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید