اخبار

♻️نشست بررسی عملکرد فعالیت شبکه های بهداشتی درمانی استان در راستای اجرای برنامه پیشگیری از شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی در معاونت بهداشتی دانشگاه

♻️نشست بررسی عملکرد فعالیت شبکه های بهداشتی درمانی استان در راستای اجرای برنامه پیشگیری از شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی در معاونت بهداشتی دانشگاه
به گزارس روابط عمومی مغاونت بهداشتی 
 
💠🔹این جلسه با حضور دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه ، معاونان اجرایی و فنی این معاونت و روسای شبکه های بهداشتی درمانی شهرستانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
 
💠دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه :🔻🔻
 
🔸 در خصوص قطع و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس جهش یافته انگلیسی، باید از طریق شبکه های مجازی، زیر نویس تلویزیون، روزنامه های محلی، نصب بنر در سطح شهر حساس سازی گسترده صورت گیرد.
 
🔸نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید تشدید گردد و با افردی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کند برخورد جدی به عمل آید.
 
🔸رهگیری افرادی که با فرد مثبت در ارتباط بوده اند باید به صورت کامل صورت گیرد و تست رپید جهت بیماریابی برای این افراد انجام شود.
 
🔸در راستای مقابله با کرونا و پیشگیری از اوج گیری مجدد بیماری باید از پتانسیل تمام نیروها در گروههای شبکه‌بهداشت و درمان استفاده شود. 
 
🔸استفاده از ماسک در اماکن عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و تعداد تست های رپید در شهرستانها باید افزایش یابد.
 
🔸تزریق واکسن کرونا در استان بر اساس پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت خواهد بود و اولویت واکسیناسیون با افرادی است که در Icu بیمارستانهای کرونا مشغول به خدمت هستند.
 
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/2038
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۲۳:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید