اخبار

♻️تداوم اجرای قوی و مستمر طرح شهید سلیمانی در کشور برای مهار بیماری کووید ضروری است

♻️تداوم اجرای قوی و مستمر طرح شهید سلیمانی در کشور برای مهار بیماری کووید ضروری است
 
 
💠دکتر محمدمهدی گویا رئیس رییس مرکز مدیریت وزارت بهداشت و نماینده وزیر بهداشت در طرح شهید سلیمانی در قطب غرب  در قرارگاه طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه: 🔻🔻
 
🔹طرحِ بسیار ارزشمند سردار شهید سلیمانی برکات بسیاری به همراه داشته و کسی تصور نمی کرد ظرف مدت کوتاهی با اجرای این طرح شاهد سیر کاهشی کرونا در کشور باشیم.
 
🔹 زمانی که اعداد و ارقام امروزِ بیماری را با دو ماه پیش که شروع این طرح بود، مقایسه می‌کنیم متوجه دستاوردهای عظیم آن در کنترل بیماری می‌شویم.
 
🔹 امروز به جرات می توانیم بگوئیم کرونا در اکثر نقاط کشور تحت کنترل درآمده و در معدود نقاط باقی مانده هم کار در حال انجام است و امیدواریم به زودی بیماری در این نقاط هم کنترل ‌شود.
 
 🔹تداوم اجرای قوی و مستمر طرح شهید سلیمانی در کشور برای مهار بیماری کووید ضروری است و اگر همین طور هماهنگ پیش برویم می‌توانیم به زودی مدعی کنترل بیماری در کشور شویم.
 
🔹 این دستاوردهای عظیم در حالی است که بسیاری کشورهای مدعی هنوز نتوانسته‌اند گام جدی برای کنترل بیماری بردارند و روزانه تا چند هزار نفر کشته می دهند.
 
🔹بسیاری دستگاه ها از جمله هلال احمر و بهزیستی در این طرح پای کار بودند، اما دو دستگاه و نهاد اصلی اجرای کننده طرح، سپاه و دانشگاه های علوم پزشکی با همکاری موثر بسیج بودند.
 
🔹سابقه مجموعه ای مانند بسیج در مقابله با بیماریهای واگیر بسیار است و در سال های دور با همکاری بسیج، واکسیناسیون فلج اطفال و در سال ۱۳۸۲ با همکاری بسیجیان ظرف یک ماه واکسیناسیون ۳۳ میلیون نفر در مقابل بیماری "سرخک" انجام شد و سال گذشته توانستیم گواهینامه حذف بیماری سرخک را از سازمان بهداشت جهانی دریافت کنیم.
 
🔹با همکاری بسیج و سپاه و دانشگاه های علوم پزشکی و سایر دستگاه ها اطمینان دارم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از همه آنها موفق تر خواهد شد.
 
🔹همه باید هوشیار باشند و  مبادا لحظه ای تصور کنند کار کرونا تمام شده است.اگر چنین تصوری در سطح جامعه و دستگاه ها ایجاد شود و اقدامات سخت گیرانه کم شود، یقین بدانید ظرف مدت کوتاهی به وضعیت قبل بر می‌گردیم.
 
🔹هنوز راه طولانی در این مبارزه داریم و هنوز باید تمام پروتکل های بهداشتی با حساسیت ویژه اجرا شود و هنوز باید مردم به طور جد از مهمانی و مسافرت رفتن و برگزاری دورهمی ها اجتناب کنند، در غیر اینصورت دوباره کرونا در کشور شعله ور می شود.
 
✔️۱۵ بهمن ۹۹
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا 
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
🆔@k_health
 
https://t.me/k_healthmedia/1943
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۲۳:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید